• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

رتبه نخست اصفهان با تعمیر اساسی 1229 دستگاه واگن باری در سال97

  • کد خبر : 9072
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
رتبه نخست اصفهان با تعمیر اساسی 1229 دستگاه واگن باری در سال97

0 (0) مدیر کل راه آهن اصفهان خبر داد: تعمیر اساسی 1229 دستگاه واگن باری در سال97 اداره کل راه آهن اصفهان در سال جاری با تعمیر اساسی 1229 دستگاه انواع واگنهای باری، رتبه نخست تعمیرات اساسی انواع واگن باری را کسب کرد. به گزارش روابط عمومي راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید رضا سادات […]

0
(0)

مدیر کل راه آهن اصفهان خبر داد:
تعمیر اساسی 1229 دستگاه واگن باری در سال97
اداره کل راه آهن اصفهان در سال جاری با تعمیر اساسی 1229 دستگاه انواع واگنهای باری، رتبه نخست تعمیرات اساسی انواع واگن باری را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومي راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید رضا سادات حسینی مدیرکل راه آهن اصفهان با اعلام این خبر گفت: این اداره کل طی 5 ماهه نخست سال جاری با تعمیر اساسی 1229 دستگاه انواع واگنهای باری موفق به کسب رشد 61 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل شده که در این زمینه رتبه نخست در بین مناطق راه آهن به خود اختصاص داده است .
وی افزود: طی تعامل و ارتباط مداوم با شرکتهای مالک واگن جهت افزایش تعداد واگنهای واگذاری برای تعمیرات اساسی و راه اندازی مجدد و اعزام به سیر آنها در این اداره کل، پس از شناسایی واگنهای منقضی اساسی و تهیه آمار 6 ماهه ابتدای سال، پیش بینی های لازم جهت تأمین قطعات مورد نیاز از واحدهای تولیدی داخلی انجام گرفت که با توجه به حجم بالای کار در کارخانه های تعمیرات واگن منطقه اصفهان، زمان نوبت کاری به 2 نوبت افزایش یافت که ایجاد اشتغال و جذب نیروهای متخصص در این حوزه را نیز در پی داشت.
وی اظهار داشت: از دلائل دستیابی به رشد 61 درصدی تعمیرات اساسی انواع واگن باری ، می توان برنامه ریزی منسجم برای مانور و واگذاری واگن ها به واحدهای تعمیرات اساسی و نیز نظارت دقیق و مستمر ناظران و کارشناسان این اداره کل بدون در نظر گرفتن زمان اداری جهت کنترل و اعزام به سیر سلامت واگنها را برشمرد.
سادات حسینی تصریح کرد: از مجموع 1229 دستگاه واگن تعمیر اساسی شده درکارخانجات این اداره کل ، 296 دستگاه واگن لبه بلند شش محوره 349-348 هزاری است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9072

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.