• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رد پای بانک‌ها در توسعه راه‌آهن و سدهای استان بوشهر دیده شود

  • کد خبر : 29751
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
رد پای بانک‌ها در توسعه راه‌آهن و سدهای استان بوشهر دیده شود
استاندار بوشهر گفت: باید رد پای بانک‌های استان در توسعه زیرساخت های استان از جمله راه آهن، جاده، سد و ... مشاهده کنیم و بانک ملی در این بخش می تواند نقش تاثیرگذاری داشته باشد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از به نقل از استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با مدیران بانک ملی استان بوشهر به مناسبت سالروز تأسیس بانک ملی اظهار داشت: توسعه فعالیت بانکداری الکترونیکی و خدمات غیرحضوری در بانک ملی ضروری است.

وی تصریح کرد: قدمت ۸۰ سال سابقه فعالیت بانک ملی در بوشهر نشان از اهمیت و جایگاه اقتصادی بوشهر است که این قدمت و ریشه تاریخی، کار مدیران بانک ملی استان را سنگین‌تر می‌کند و انتظارات مردم را بالاتر می‌برد.

استاندار بوشهر گفت: تلاش مدیران بانک ملی باید ارتقا ضریب نفوذ بانکداری الکترونیکی و خدمات غیرحضوری باشد.

گراوند با قدردانی از تلاش‌های کارکنان بانک ملی در کسب موفقیت‌های حوزه عملکردی در سال ۹۸، اضافه کرد: انتظار از بانک ملی این است که در زمینه توسعه زیرساخت‌های استان مشارکت بیشتری داشته باشد.

وی گفت: باید رد پای بانک‌های استان در توسعه زیرساخت‌های استان از جمله راه‌آهن، جاده، سد و … مشاهده کنیم و بانک ملی در این بخش می‌تواند نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

گراوند با بیان اینکه مردم انتظار بیشتری از بانک‌ها در زمینه کمک به توسعه زیرساخت‌های استان دارند، اضافه کرد: بوشهر خاستگاه توسعه کشور در بخش‌های مختلف از جمله پتروشیمی است بنابراین نگاه بانک‌های کشوری به استان بوشهر تغییر کند.

استاندار بوشهر اظهار کرد: بانک ملی باید به عنوان الگوی موفق در زمینه بانکداری برای بانک‌های کشور و استان بوشهر عمل کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29751

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.