• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

رسولی: وجود روحیه اقدام و عمل، در مرکز جهادی پیشرفت راه آهن

  • کد خبر : 31837
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۳۴
رسولی: وجود روحیه اقدام و عمل، در مرکز جهادی پیشرفت راه آهن
چهاردهمین رویداد سه‌شنبه‌های ریلی با طعم فناوری، امروز با ارائه دو موضوع 《ساماندهی و آراستگی شبکه ریلی و قطارها》و《سیمولاتور پانل کنترل محلی رایانه ای》 برگزار شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی مدیرعامل راه آهن در این رویداد، ضمن قدردانی از تلاش و کوشش همکاران که بسیار پرتلاش اما بدون هیاهو در کارگروه های تخصصی در مرکز جهادی پیشرفت در ستاد و مناطق پروژه ها و طرح های زیادی را در دست اقدام دارند اظهار داشت: با اراده و اعتقاد، کلمه جهادی را انتخاب و الحمدلله با قدرت به آن عمل می کنیم.
رسولی خاطرنشان کرد: روز گذشته تیم ارزیابی عملکرد سازمان امور اداری و استخدامی، از شرکت راه آهن و عملکرد مرکز جهادی پیشرفت بازدید کرده و از اقدامات ارزنده انجام شده در این مرکز ابراز رضایت و خشنودی کردند.
معاون وزیر راه و شهرسازی از مشارکت کلیه همکاران ستاد و مناطق، در جهت پیشبرد اهداف شرکت راه آهن تشکر کرد.
میرحسن موسوی معاون مسافری راه آهن نیز گفت: در اسفند سال ۹۸ از ۱۲ کارگروه تخصصی جهادی که مدیرعامل راه آهن دستور شکل گیری آن را صادر کرد یک موضوع مهم، ساماندهی شبکه حمل و نقل ریلی و آراستگی محیط بود.
وی ادامه داد: در این راستا پس از جمع آوری و احصا امکانات و سرمایه های انسانی موجود در شرکت راه آهن، در اردیبهشت ماه سال جاری اقدامات کوتاه مدت در طول خطوط و ایستگاه های ریلی تعریف و به مناطق ابلاغ شد.
به گفته موسوی؛ در کارگروه ساماندهی شبکه حمل و نقل ریلی، ۲۰۴ اقدام کوتاه مدت، شناسایی و در ۱۷۷ ایستگاه، توسط همکاران مناطق در مدت زمان ۳ ماه و بدون بار مالی، اجرایی شد.
این رویداد از سامانه تلویزیون اینترنتی راه آهن به نشانی Railtv.irدر دسترس علاقه مندان قرار داشت.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31837

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.