• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

رشد آمار بار و مسافر در محور جنوب نشان از بی‌اثری تحریم‌ها دارد

  • کد خبر : 9920
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
رشد آمار بار و مسافر در محور جنوب نشان از بی‌اثری تحریم‌ها دارد

0 (0)  رشد آمار بار و مسافر در محور جنوب نشان از بی‌اثری تحریم‌ها دارد تین‌نیوز | آمار حمل بار و مسافر در محور جنوب نشان می‌دهد که تهدیدهای آمریکا بر تامین ریل، سیستم‌های سیگنالی و آمار بار و مسافر بی‌تاثیر بوده است. چراکه راه‌آهن در حال حاضر در تامین سیستم‌های سیگنالی خودکفا است و با […]

0
(0)

 رشد آمار بار و مسافر در محور جنوب نشان از بی‌اثری تحریم‌ها دارد

تین‌نیوز | آمار حمل بار و مسافر در محور جنوب نشان می‌دهد که تهدیدهای آمریکا بر تامین ریل، سیستم‌های سیگنالی و آمار بار و مسافر بی‌تاثیر بوده است. چراکه راه‌آهن در حال حاضر در تامین سیستم‌های سیگنالی خودکفا است و با تولیدات ذوب‌آهن نیز به‌زودی در جهت تامین ریل به خودکفایی خواهد رسید.

درویش زاده

به گزارش تین‌نیوز، مدیرکل راه‌آهن جنوب، به خبرنگار ما گفت: حمل بار در محور جنوب در پنج ماه اول امسال با رقم سه میلیون و 700 هزار تن، رشد 25 درصدی را نسبت به سال قبل خود تجربه کرده است.

عبدالکریم درویش‌زاده اهم محمولات حمل‌شده در این محور در شش ماه‌ گذشته را غلات، شمش، روغن، ورق، رول، مازوت، روغن صنعتی و پودرسنگ عنوان کرد و افزود: در بخش مسافری نیز در همین مدت هزار و 380 مسافر در این محور جابه‌جا شده‌ است.

درویش‌زاده تصریح کرد: مسیر ریلی اهواز به اصفهان نیز بزرگ‌ترین پروژه ریلی کشور است که ان‌شاالله قرار است با مشارکت پنج شرکت چینی انجام شود.

مدیرکل راه‌آهن جنوب ادامه داد: مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرای راه‌آهن جنوب، خط دوم راه‌آهن اهواز به اندیمشک، اهواز به سربندر، سربندر به خرمشهر،  شلمچه به خرمشهر و اهواز به بندر امام هستند که همگی با پیشرفت عملیاتی بالای 80‌‌ درصد در دست ساخت هستند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9920

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.