• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

رشد اقتصادی کشور از مسیر توسعه ریلی

  • کد خبر : 12036
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
رشد اقتصادی کشور از مسیر توسعه ریلی

0 (0) همراستا با برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در حوزه ریلی مطرح شد؛ رشد اقتصادی کشور از مسیر توسعه ریلی رییس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری و تامین مالی در حوزه حمل و نقل ریلی گفت: برگزاری این همایش با هدف جذب سرمایه گذار خارجی برای […]

0
(0)
همراستا با برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در حوزه ریلی مطرح شد؛
رشد اقتصادی کشور از مسیر توسعه ریلی
رییس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری و تامین مالی در حوزه حمل و نقل ریلی گفت: برگزاری این همایش با هدف جذب سرمایه گذار خارجی برای بهبود زیرساخت های حوزه حمل و نقل ریلی مفید و تاثیرگذار است.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛رضا کامی با بیان اینکه برای برگزاری چنین همایش هایی باید برنامه ریزی های دقیق داشت ادامه داد: امروز یکی از نیازهای جدی صنعت حمل و نقل ریلی بهبود سرعت حمل کالا است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از این نیاز با توسعه ناوگان میسر می شود ادامه داد: بخشی از این نیاز نیز با بهبود ساختارها میسر می شود و مدیران باید به صورت جدی آن را دنبال کنند. 
کامی تاکید کرد: در همایش آذرماه باید به صورت منسجم مسائل صنعت حمل و نقل ریلی را بررسی و واکاوی کرد. 
رییس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه این سال ها حضور بخش خصوصی تا حدودی کمک کننده بوده است ادامه داد: برای رسیدن به استانداردهای جهانی باید تلاش کرد و برنامه ریزی مدت دار داشت. 
کامی با بیان اینکه امروزه بخش حمل و نقل در اقتصاد نقش بسیار تاثیرگذاری دارد گفت: اگر نتوانیم این بخش از صنعت را ارتقا دهیم توسعه در بخش های دیگر اقتصادی نیز به چشم نمی آید. 
رییس اتاق بازرگانی تبریز گفت: همایش فرصت های سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل ریلی فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذارهای داخلی و خارجی می تواند باشد. 
گفتنی است نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری و تامین مالی در صنعت حمل و نقل ریلی ۱۱ آذرماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.