• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

رشد حمل بار در راه‌آهن، نشان‌دهنده قرارگیری در مسیر درست است

  • کد خبر : 14046
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
رشد حمل بار در راه‌آهن، نشان‌دهنده قرارگیری در مسیر درست است

0 (0) عضو هیات مدیره راه‌آهن در بازدید از ادارات کل منابع انسانی و تشکیلات و امور رفاهی و سلامت: رشد حمل بار در راه‌آهن، نشان‌دهنده قرارگیری در مسیر درست است سعید رسولی عضو هیات مدیره راه‌آهن، در رویدادی برنامه ریزی شده، از اداره کل منابع انسانی و تشکیلات و اداره کل امور سلامت و […]

0
(0)
عضو هیات مدیره راه‌آهن در بازدید از ادارات کل منابع انسانی و تشکیلات و امور رفاهی و سلامت:
رشد حمل بار در راه‌آهن، نشان‌دهنده قرارگیری در مسیر درست است

سعید رسولی عضو هیات مدیره راه‌آهن، در رویدادی برنامه ریزی شده، از اداره کل منابع انسانی و تشکیلات و اداره کل امور سلامت و رفاهی بازدید و با همکاران این اداره کل دیدار و گفت‌گو کرد.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، رسولی در این دیدار، با ابراز خوشحالی از حضور در جمع همکاران این اداره کل و قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند آنها گفت: کارکنان راه‌آهن در سراسر دنیا به خصوص کشور عزیزمان، روحیات و ویژگی‌های مشترکی دارند که سخت‌کوشی، مهربانی، دلسوزی، نجابت و کم توقع بودن از جمله آنهاست.
وی ادامه داد: راه‌آهن به دلیل کمک به بهبود شرایط زیست محیطی، صرفه جویی در مصرف سوخت و کمک به کاهش تلفات جاده ای در مقایسه با سایر شقوق حمل و نقل، نقش مهمی در اقتصاد ملی کشور داشته و وسیله سرعت بخشیدن به توسعه کشور است.
وی با اشاره به سخن معصوم(ع)که دو نعمت مجهول، امنیت و سلامت است افزود: برخی موضوعات مجهول، در معرض دید نیستند اما در واقعیت وجود دارند و نقش آنها انکار ناپذیر است، به عنوان مثال در شرایطی که انرژی و سوخت در ایران یارانه دارد، سالانه چند میلیارد دلار سوخت در جاده‌ها مصرف می شود و نقش و ارزش کار راه‌آهن در کاهش مصرف سوخت، کمتر احساس می شود و اگر قیمت سوخت واقعی بود تفاوت حمل بار راه‌آهن و جاده مشخص می‌شد.
رسولی خاطر نشان کرد: در سال جاری هم مشابه سالهای گذشته، شاهد تلاش و کوشش بی دریغ همکاران در حوزه های مختلف راه آهن هستیم و همین موضوع باعث شده تا شاهد رشد حمل بار و مسافر باشیم.
وی تاکید کرد: این رخداد مثبت نشان دهنده این است که راه‌آهن در مسیر صحیحی قرار گرفته و هم افزایی و صمیمیت در مجموعه خانواده راه‌آهن، دلیل اصلی بروز موفقیت ها و پیشرفت در راه آهن است.
وی با بیان اینکه توسعه منابع انسانی و توجه به مسائل و مشکلات همکاران، رکن اصلی در پیشبرد امور است خاطر نشان کرد: سنگ بنای تمام امور در راه آهن، منابع انسانی دلسوز، متخصص ،فهیم و متعهد این مجموعه است که همه ما مکلفیم به این مساله توجه داشته و با تکیه بر توانمندی‌های موجود در خانواده بزرگ راه آهن، هر روز افتخار جدیدی را رقم بزنیم.
عضو هیات مدیره راه آهن در ادامه، با حضور در محل کار تمام همکاران این اداره کل، ضمن قدردانی از زحمات آنان، در جریان مسائل کاری و موضوعات مورد علاقه آنها قرار گرفت.
رسولی در ادامه با حضور در اداره کل امور رفاهی و سلامت، با مدیرکل،معاونین و روسای ادارات و گروه این اداره کل دیدار کرد.
در این نشست صمیمی، مدیرکل امور رفاهی به بیان اقدامات و برنامه های در دست اقدام و آتی این اداره کل پرداخت و سپس همکاران، مشکلات و مسایل حوزه کاری خود را مطرح کردند.
رسولی پس از شنیدن نظرات همکاران، با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط همکاران امور رفاهی و سلامت، گفت: برنامه ریزی برای انجام فعالیتها باید به گونه ای باشد که کارهایی که آغاز می شود پایدار و در چارچوب منطق باشد.
وی با بیان اینکه مسائلی که در راه آهن وجود دارد ، مسائلی است که در جامعه وجود دارد افزود: در انجام امور هدف گرا و نتیجه گرا باشید.
توجه بیشتر به آموزش مهارت های زندگی به کارکنان، مسائل رفاهی همکاران و توجه به امر ورزش از دیگر موضوعاتی بود که عضو هیأت مدیره راه آهن بر آن تاکید کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.