• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

رشد قابل توجه در عملکرد راه‌آهن هرمزگان در زمینه تخلیه، بارگیری و حمل بار و کانتینر

  • کد خبر : 9067
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
رشد قابل توجه در عملکرد راه‌آهن هرمزگان در زمینه تخلیه، بارگیری و حمل بار و کانتینر

0 (0) رشد قابل توجه در عملکرد راه‌آهن هرمزگان در زمینه تخلیه، بارگیری و حمل بار و کانتینر راه‌آهن هرمزگان بارشد 4 درصدی در حوزه حمل بار، در پنج ماهه نخست امسال سه‌میلیون و ۸۷ هزار و ۵۴۴ تن انواع محمولات، مواد معدنی و کالاهای تجاری بارگیری کرده است. تین‌نیوز |  مدیرعامل راه‌آهن هرمزگان که […]

0
(0)

رشد قابل توجه در عملکرد راه‌آهن هرمزگان در زمینه تخلیه، بارگیری و حمل بار و کانتینر

راه‌آهن هرمزگان بارشد 4 درصدی در حوزه حمل بار، در پنج ماهه نخست امسال سه‌میلیون و ۸۷ هزار و ۵۴۴ تن انواع محمولات، مواد معدنی و کالاهای تجاری بارگیری کرده است.

رشد 4درصدی  حمل بار در راه‌آهن هرمزگان
تین‌نیوز | 

مدیرعامل راه‌آهن هرمزگان که گزارش‌های عملکرد حوزه مدیریتی خود را به‌صورت ماهانه ارائه می‌دهد، عملکرد پنج ماهه این اداره‌کل در زمینه تخلیه و بارگیری کالا در حوزه باری را نیز بیان کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد پورفخری در این‌باره گفت: این اداره‌کل سه‌میلیون و ۸۷ هزار و ۵۴۴ تن انواع محمولات، مواد معدنی و کالاهای تجاری بارگیری کرده است که شامل محمولاتی ترانزیتی‌ می‌شود که از  مبادی ایستگاه‌های گل‌گهر، معدن گل‌گهر و بندر شهیدرجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و کشورهای مشترک‌المنافع ارسال شده است.

 

مدیرعامل راه‌آهن هرمزگان افزود: عملکرد این اداره‌کل در زمینه تخلیه نیز به میزان پنج میلیون و ۹۸هزار و ۵۸۲ تن انواع محمولات و مواد معدنی است که شامل تخلیه از پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس (بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری شده است.

پورفخری تاکید کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۹‌درصد رشد داشته است. ضمن این‌که در همین مدت، عملکرد راه‌آهن هرمزگان در حوزه تخلیه و بارگیری به هشت‌میلیون و ۱۸۶هزار و ۱۲۶ تن کالا و انواع محمولات رسیده است که رشد چهار‌درصدی را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این رشد موجب رسیدن تن-کیلومتر مرزی به سه‌میلیارد و ۲۰۹ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۷۳۱ تن-کیلومتر شده که رشد 6 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

پورفخری اضافه کرد: در این مدت، عملکرد حمل ریلی در بندر شهید رجایی نیز سه‌میلیون و ۷۸۸ هزار و ۲۰۶ تن کالا بوده که نشان از رشد 6 درصدی در حمل‌ونقل ریلی در بندر شهید رجایی دارد.

مدیرعامل راه‌آهن هرمزگان ادامه داد: بارگیری کانتینر نیز در این بندر ۱۸هزار و ۴۵۶ TEU بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰‌درصد رشد داشته است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9067

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.