• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

رشد ۱۲ درصدی بارگیری بار صادراتی در راه آهن یزد

  • کد خبر : 8961
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
رشد ۱۲ درصدی بارگیری بار صادراتی در راه آهن یزد

0 (0) در ۵ ماهه سال ۹۷ میزان بارگیری و تخلیه بار در راه‌آهن یزد، رشد ۸.۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل ثبت کرد. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید مصطفی داودی مدیرکل راه آهن یزد با بیان این خبر افزود: ۹ میلیون و ۱۹۸ هزارتن مواد معدنی، […]

0
(0)

در ۵ ماهه سال ۹۷ میزان بارگیری و تخلیه بار در راه‌آهن یزد، رشد ۸.۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید مصطفی داودی مدیرکل راه آهن یزد با بیان این خبر افزود: ۹ میلیون و ۱۹۸ هزارتن مواد معدنی، کنسانتره و دیگر محموله ها در این اداره کل تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸.۴ درصد رشد داشته است.
وی افزود: ۷ میلیون و۴۹۰ هزار تن مواد معدنی ،کنسانتره وگندله ازمبادی سنگ آهن مرکزی ایران، گندله سازی اردکان و معدن چادر ملو بوسیله ۹۴ هزار و ۲۳۵ واگن به مقاصد فولاد اصفهان، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری شد که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، ۱۲ درصد رشد دارد.
داودی خاطر نشان کرد: همچنین یک میلیون و ۹۳۷ هزار تن محموله از قبیل سنگ آهن، کنسانتره، گندم، رول فلزی و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده است.
وی افزود: اداره کل راه آهن یزد طی مدت مذکور، در تن کیلومتر بار خالص حمل شده با ۳ میلیارد و ۱۳۶ میلیون و در تن کیلومتر مبدا- مقصد با ۳ میلیارد و ۹۰۲ میلیون، به ترتیب ۳۵ و ۶ درصد رشد داشته است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.