• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر طی بازه ۱۲ ماهه سال ۹۷ در اداره کل راه آهن اصفهان

  • کد خبر : 16069
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر طی بازه ۱۲ ماهه سال ۹۷ در اداره کل راه آهن اصفهان

0 (0) ‍ رشد چشمگیر جابجایی مسافر در اداره کل راه آهن اصفهان؛  رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر طی بازه ۱۲ ماهه سال ۹۷ در اداره کل راه آهن اصفهان به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن اصفهان ؛ سيد رضا سادات حسینی از جابجایی بیش از ۱ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۴۴۸ […]

0
(0)

‍ رشد چشمگیر جابجایی مسافر در اداره کل راه آهن اصفهان؛ 
رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر طی بازه ۱۲ ماهه سال ۹۷ در اداره کل راه آهن اصفهان

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن اصفهان ؛ سيد رضا سادات حسینی از جابجایی بیش از ۱ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۴۴۸ نفر مسافر در بازه ۱۲ ماهه سال ۹۷ خبر داد.
وی گفت : با در نظر گرفتن روزانه ۸ رام قطار مسافری از مبادی اصفهان و کاشان به مقاصد مشهد ، بندر عباس ، زاهدان و تهران طی ایام پیک که از اول فروردین ماه آغاز و تاپایان اسفند ماه ادامه داشت ، بیش از ۱/۴ میلیون نفر مسافر جابجا شدند که نسبت به سال گذشته در همین بازه با ۱/۲ میلیون نفر جابجایی مسافر، ۱۵ درصد رشد مشاهده می شود.
مدیر کل راه آهن اصفهان تصریح نمود، طی این مدت علاوه بر قطارهای مبدا- مقصد اصفهان ، روزانه ۲۱ رام قطار عبوری از مبدا تهران به مقاصد: شیراز، یزد ، کرمان ، زاهدان ، بندر عباس و بلعکس نیز در محور این اداره کل تردد داشتند.
سادات حسینی در پایان افزود: در این مدت بیش از ۷۱۹ هزار مسافر به ایستگاه‌ مسافری راه آهن اصفهان وارد شدند و آمار خروجی نیز بیش از ۶۲۱ هزار نفر بوده است که طی این مدت مجموع قطارهای اعزامی و وارده ۲ هزار و ۵۵۸ رام قطار می باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16069

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.