• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رشد ۱۶ درصدی ثبت شد : جابه‌جایی ۷میلیون مسافر در مسیر ریلی مشهد طی ۶ ماه

  • کد خبر : 10225
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
رشد ۱۶ درصدی ثبت شد : جابه‌جایی ۷میلیون مسافر در مسیر ریلی مشهد طی ۶ ماه

0 (0) مدیرکل راه‌آهن خراسان از کسب رتبه نخست جابجایی مسافر درشش ماهه نخست سال جاری توسط راه‌آهن خراسان در شبکه ریلی کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، محمدهادی ضیایی مهر با اعلام این خبر افزود: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد […]

0
(0)

مدیرکل راه‌آهن خراسان از کسب رتبه نخست جابجایی مسافر درشش ماهه نخست سال جاری توسط راه‌آهن خراسان در شبکه ریلی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، محمدهادی ضیایی مهر با اعلام این خبر افزود: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد زائران و مسافران ورودی و خروجی به مشهد مقدس بیش از هفت میلیون و ۴۵۰ هزار نفر بوده که شاهد رشد حدود ۱۶ درصدی جابجایی مسافر در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.
وی تاکید کرد: در شش ماهه نخست امسال ۹۵ درصد از قطارهای مسافری اعزامی از مبدا مشهد مقدس بدون تاخیر اعزام شده اند ومابقی ۵ درصد قطارهای اعزامی از مشهد با تاخیر کمی اعزام شده اند که متوسط میزان تاخیر از مبداء مشهد به ازای هر قطار کمتر از ۳۰ ثانیه بوده است و کاهش ۳۰ درصدی تاخیر درسیر قطارهای مسافری در حوزه ریلی راه آهن خراسان را نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بوده ایم.
وی اظهار داشت: ۵۰ درصد سفرهای ریلی کشور در این ایام از ۲۸ شهر و مرکز استان در سطح کشور به مسیر خراسان رضوی و مقصد مشهد، برنامه‌ریزی و اختصاص یافته که این مسافران در مجموع با ۱۴ هزار و ۲۹۴ رام قطار به صورت ورودی و خروجی جابه‌جا شده اند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.