• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

رشد ۳۲ درصدی جابجایی مسافر در اداره کل راه آهن قم

  • کد خبر : 8341
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
رشد ۳۲ درصدی جابجایی مسافر در اداره کل  راه آهن قم

0 (0) مدیر کل راه آهن قم از جابجایی ۲۰۲ هزار و ۵۸ نفر مسافر در تیر ماه سال ۹۷ در راه آهن قم خبر داد به گزارش پایگاه خبری ربیع، محسن اعتماد در این رابطه افزود:در رتبه بندی آمار آنلاین خروجی مسافر در تیرماه سال جاری ، با خروجی ۱۰۳ هزار و ۴۵۴ نفر […]

0
(0)

مدیر کل راه آهن قم از جابجایی ۲۰۲ هزار و ۵۸ نفر مسافر در تیر ماه سال ۹۷ در راه آهن قم خبر داد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، محسن اعتماد در این رابطه افزود:در رتبه بندی آمار آنلاین خروجی مسافر در تیرماه سال جاری ، با خروجی ۱۰۳ هزار و ۴۵۴ نفر ایستگاه راه آهن قم در حال حاضر سومین ایستگاه بعد از ایستگاههای تهران و خراسان است.

وی اضافه کرد : در رتبه بندی ایستگاهی آمار آنلاین خروجی مسافرایستگاه راه آهن قم در تیرماه سال جاری ۸۹ هزار و ۲۲ نفر و ورودی به این ایستگاه ۸۵ هزار و ۴۱۹ نفر مسافر بوده است.

مدیر کل راه آهن قم با اشاره به اینکه در مقایسه آمار جابجایی مسافردر ۴ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد خوبی را شاهد بودیم،گفت:آمار خروجی مسافر در ۴ ماهه نخست سال۹۷ ،۳۸۹ هزار و ۹۸ نفر بوده که ۳۱.۹ درصد ،و آمار ورودی مسافر در چهار ماهه نخست سال ۹۷ نیز با ورود ۳۶۹ هزار نفر ۳۱.۱ درصد رشد داشته است.

وی در ادامه بیان کرد:در چهار ماهه نخست سال۹۶، ۲۹۴ هزار و ۷۸۸ نفر خروجی از ایستگاه راه آهن قم بوده که این میزان در ۴ ماهه نخست سال ۹۷ به۳۸۹ هزار و۹۸ نفر رسیده است.

وی گفت : در بحث ورودی مسافر نیز در ۴ ماهه نخست سال۹۶، ۲۸۱ هزار و ۴۱۵ نفر بوده که تعداد ورودی مسافر در ۴ ماهه نخست سال۹۷، به ۳۶۹ هزار نفر افزایش یافته است.

محسن اعتماد با اشاره به آمار جابجایی مسافر به تفکیک ایستگاههای اداره کل راه آهن قم گفت:آمار خروجی مسافر در ایستگاه مرکزی راه آهن قم در تیرماه سال جاری ۸۹ هزار و ۲۲ و آمار ورودی نیز ۸۵ هزار و ۴۱۹ نفر بوده است. همچنین آمار خروجی مسافر در ایستگاه راه آهن محمدیه ۳ هزار و ۵۵۵ نفر و آمار ورودی ۲ هزار و ۸۲۷ نفر بوده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.