• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

رشد ۳.۵ برابری‌حمل‌سیمان‌ در‌ راه‌آهن‌ شرق

  • کد خبر : 18777
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
رشد ۳.۵ برابری‌حمل‌سیمان‌ در‌ راه‌آهن‌ شرق
مدیرکل راه آهن شرق گفت: در چهار ماهه نخست امسال حمل سیمان در راه آهن شرق نسبت به مدت مشابه سال قبل 337 درصد رشد داشته است.
0
(0)

مدیرکل راه آهن شرق خبرداد:
رشد ۳.۵ برابری‌حمل‌سیمان‌ در‌ راه‌آهن‌ شرق

مدیرکل راه آهن شرق گفت: در چهار ماهه نخست امسال حمل سیمان در راه آهن شرق نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق: محمد رضا چنگانی گفت: در چهار ماهه سال ۱۳۹۷ به میزان ۲۱ هزار و ۳۴۵ تن سیمان در راه آهن شرق حمل شده بود که در چهار ماهه اول امسال به ۹۳ هزار و ۳۱۰ تن افزایش یافته است که حاکی از رشد ۳۳۷ درصدی حمل سیمان در این اداره کل نسبت به مدت مشابه سال قبل می باشد.

وی همچنین از رشد ۲۳٫۶ درصدی حمل زغالسنگ و کک در این محور در چهار ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در چهار ماهه سال گذشته ۱۹۴ هزار و ۳۴۲ تن توسط این اداره کل حمل شده بود در حالیکه در چهار ماهه ابتدای امسال ۲۴۰ هزار و ۲۴۷ تن حمل شده است .

مدیرکل راه آهن شرق گفت: اداره کل راه آهن شرق جزو چهار اداره کل برتر راه آهن کشور در بارگیری و حمل بار است که در سال گذشته با شش میلیون و ۲۰۰ هزار تن بارگیری انواع کالا به رشد ۲۵ درصدی رسید و در تخلیه بار نیز با یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن از افزایش ۶۰ درصدی برخوردار گردید که امیدواریم این روند افزایشی در سال جاری نیز ادامه یابد.
چنگانی خاطرنشان کرد: این موفقیت ها به دلیل پیگیری های انجام شده جهت جذب محصولات، تامین واگن، برگزاری جلسات مشترک با صاحبان بار و برنامه ریزی های انجام شده جهت جذب این محصولات می باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18777

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.