• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

روزانه ۹۰۰ زائر اصفهانی با قطار عازم مشهد مقدس می‌شوند

  • کد خبر : 21693
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
روزانه ۹۰۰ زائر اصفهانی با قطار عازم مشهد مقدس می‌شوند
مدیرکل راه آهن استان اصفهان گفت: روزانه دو رام قطار به صورت دائم از اصفهان به سمت مشهد حرکت کرده و به صورت ثابت، ۹۰۰ مسافر از راه آهن اصفهان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند. 
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از تسنیم ،سیدرضا سادات حسینی گفت: روزانه دو رام قطار به صورت دائم از اصفهان به سمت مشهد حرکت می‌کند و با توجه به ظرفیت هر رام قطار که ۴۵۰ نفر است روزانه به صورت ثابت بیش از ۹۰۰ مسافر از اصفهان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
 
وی افزود: ظرفیت خطها به دلیل ازدحام زیاد قطارها در مسیر، به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل است و امکان اضافه کردن رام‌های فوق العاده وجود ندارد؛ اما ظرفیت قطارها بسته به موقعیت زمانی تغییر پیدا می‌کند.

مدیرکل راه آهن استان اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: از تاریخ ۳ آبان ماه، به صورت یک روز در میان، یک رام قطار به صورت دائم از مبدا کاشان به مقصد مشهد حرکت خواهد کرد و این امر موجب تسهیل حرکت مسافران می‌شود.

وی گفت: با توجه به ترافیک سنگین ریلی از مبدا تهران به مشهد و تکمیل شدن ضریب اشغال قطارها، امکان افزودن رام قطار به مقصد مشهد مقدس وجود ندارد و صرفاً مسافرانی که از هفته‌های قبل بلیط قطار را خریداری کرده‌اند می‌توانند با این وسیله به مشهد مقدس مسافرت کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.