• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

روز پُر کار استاندار همدان در پایتخت

  • کد خبر : 27618
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
روز پُر کار استاندار همدان در پایتخت
مهندس شاهرخي، استاندار همدان، طبق برنامه هفتگي در جهت پيگيري مسايل استان در مرکز طي سفر يک‌روزه‌ به تهران، پروژه‌هاي راه آهن، مسائل بخش کشاورزي و همچنين مشکلات مددجويان و مستمري بگيران استان را پيگيري کرد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، در این سفر یک روزه، استاندار همدان با مهندس رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، مهندس خاوازی وزیر جهاد و کشاورزی و دکتر بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)کشور دیدار و آخرین وضعیت مشکلات و مسائل استان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی

در دیدار استاندار همدان با مهندس رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی، در مورد پروژه‌های راه‌آهن استان از جمله مسیر همدان ملایر، مسیر همدان سنندج و همچنین ایستگاه‌های جدید درون شهری شهرهای همدان و نهاوند، توافقات خوبی انجام گرفت.

نحوه حمایت از شرکت بتن بریس همدان تولید کننده تراورس های بتنی ریلی و آهنی بریس همدان نیز، از دیگر موضوعاتی بود که در دستورکار این جلسه قرار گرفت.

 

دیدار با وزیر جهاد کشاورزی

جلسه بعدی استاندار همدان با وزیر جهاد و کشاورزی بود .

در این جلسه نیز  مهمترین مسائل و مشکلات بخش کشاورزی استان مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

با موافقت وزیر جهاد کشاورزی استان همدان به عنوان استان پایلوت الگوی کشت کشور و ایجاد زنجیره‌های تولید در استان در بعضی محصولات خاص همچون گردو، سیر، سیل زمینی و دیگر محصولات تولیدی استان انتخاب شود.

 

دیدار با رئیس کمیته امداد کشور

در ادامه و در جلسه‌ای دیگر، استاندار همدان توانست  وضعیت اشتغال و خدمت رسانی مددجویان و همچنین مهمترین مسائل مددجویان و مستمری بگیران استان را با رئیس کمیته امداد کشور مورد بررسی قرار دهد.

 

پیگیری پروژه میدان بار و قطار شهری همدان

استاندار همدان در این سفر وضعیت دو پروژه مهم شهر همدان از جمله پروژه میدان بار و قطار شهری همدان را در جلسه ای با حضور نمایندگان شهر همدان ،سرمایه گذاران ،مشاورین طرح ،شهردار و رئیس شورای شهر بررسی و تصمیمات خوبی اتخاذ گردید.

 

 

در این جلسات اکثریت مجمع نمایندگان استان حضور داشتند .

پیگیری مسائل استان در تهران از برنامه های هفتگی استاندار است .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27618

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.