• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ریل‌گذاری آثار مستند در مسیر پیشرفت صنعتی

  • کد خبر : 20995
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
ریل‌گذاری آثار مستند در مسیر پیشرفت صنعتی
سعید رسولی در پیامی به پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) از تاثیر ریل‌گداری آثار تصویری مستند بر مسیر پیشرفت صنعتی نوشته است.
0
(0)

«برای کشوری که سخت‌ترین هجمه‌ها و تحریم ها را تجربه کرده و استوار بر اصول خود پافشاری می کند، توجه به زیرساخت‌های فکری و فرهنگی و تلاش برای پیشرفت صنعت و فناوری، امری بسیار ضروری است. برهمین اساس است که در چند سال اخیر مقام معظم رهبری شعار و رویکرد کشور را حمایت و توجه مضاعف به اقتصاد، پیشرفت و تولید ملی قرار داده اند. با این وجود، دیگر جای هیچ عذر و بهانه‌ای باقی نمی ماند و باید همت و تلاش همه جانبه و ملی به میدان بیاید. روشن است که هم افزایی و تعامل دانشگاهیان، هنرمندان، ‌‌اصحاب رسانه و مدیران صنعت و فناوری کشور برای این مهم راهگشا و تعیین کننده است.

در برهه حساس کنونی کشور، مدیریت پویا و هوشمند فناوری و صنعتی، هر مجال و فرصتی را برای هم اندیشی، تعامل و هم افزایی در زمینه معرفی و تبیین چگونگی رشد صنعت و فناوری مغتنم می شمارد و از آن برای تقویت ارتقای قابلیت ‌ها و رفع آسیب‌ها و موانع احتمالی استفاده می کند.

جشنواره فیلم و عکس فناوری صنعتی«فردا» بدون شک یکی از این فرصت‌های مغتنم است تا به کمک خلاقیت هنرمندان فیلمساز و عکاس و تبادل تجربه و تعامل مدیران و کارگزاران صنعت، فناوری، فرهنگ و هنر، قابلیت ها و توانایی های کشور در حوزه های مختلف مستندسازی شده و به نمایش درآید.

شرکت راه آهن به عنوان متولی صنعت ریلی کشور به عنوان یک صنعت استراتژیک و از ملزومات اقتصاد پایدار دست هنرمندان و مدیران فرهنگی را به گرمی می فشارد و برگزاری جشنواره فردا را نوعی ریل‌گذاری مطمئن در مسیر پیشرفت صنعتی ایران می داند و از آن حمایت می کند.

برخود لازم می دانم از زحمات و تلاش های عزیزانم در جهاددانشگاهی، همکارانم در روابط عمومی راه آهن که با این جشنواره همراه و همدل شده اند و همچنین همه هنرمندانی که برای اعتلای صنعت و فناوری ایران کوشش می کنند، سپاسگزاری کنم».

سعید رسولی
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=20995

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.