• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ریل شرکت ذوب آهن را در مسیرهای مهم استفاده می‌کنیم/ برای دریافت بقیه ریل‌ها رسما اعلام آمادگی کرده‌ایم

  • کد خبر : 7136
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
ریل شرکت ذوب آهن را در مسیرهای مهم استفاده می‌کنیم/ برای دریافت بقیه ریل‌ها رسما اعلام آمادگی کرده‌ایم

0 (0) معاون فنی راه آهن در گفت‌وگو با عیارآنلاین: ریل شرکت ذوب آهن را در مسیرهای مهم استفاده می‌کنیم/ برای دریافت بقیه ریل‌ها رسما اعلام آمادگی کرده‌ایم یزدانی با بیان اینکه راه‌آهن برای تحویل ۴۰ هزار تن ریل از ذوب آهن آمادگی دارد گفت: اینکه چه موقع ریل‌ها را تحویل دهند به سمت ذوب […]

0
(0)
معاون فنی راه آهن در گفت‌وگو با عیارآنلاین:

ریل شرکت ذوب آهن را در مسیرهای مهم استفاده می‌کنیم/ برای دریافت بقیه ریل‌ها رسما اعلام آمادگی کرده‌ایم

یزدانی با بیان اینکه راه‌آهن برای تحویل ۴۰ هزار تن ریل از ذوب آهن آمادگی دارد گفت: اینکه چه موقع ریل‌ها را تحویل دهند به سمت ذوب آهن بر می‌گردد. راه آهن آمادگی تحویل ۴۰ هزار تن را رسما به ذوب آهن اعلام کرده است.  ما قول داده‌ایم به جهت اینکه ریل ملی برای اولین بار در کشور تولید شده است، از آن‌ها در مسیرهای مهم ریلی استفاده کنیم، بررسی‌های میدانی برای نصب آن‌ها را هم شروع خواهیم کرد.

مازیار یزدانی، معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن در گفت‌وگو با پایگاه خبری-تحلیلی عیارآنلاین، پیرامون قرارداد خرید ۴۰ هزار تن ریل از ذوب آهن اصفهان گفت: تولید و خرید ریل ملی، قراردادی دو طرفه بین ذوب آهن و راه آهن است. حجم این قرارداد ۴۰ هزار تن ریل بود که ۵۰۰ تن آن از ذوب آهن تحویل گرفته شد. در حال حاضر نزدیک به ۲ سال است که برای تولید ریل ملی با ذوب آهن اصفهان همکاری می‌کنیم. تمام تست‌های میدانی و آزمایشگاهی انجام شده و شرکت بازرس فنی فرانسوی سلامت ریل‌های ذوب آهن را تائید کرده است.

وی ادامه داد: در محموله اول ۵۰۰ تن ریل تحویل گرفته شد و امیدواریم شرکت ذوب آهن با تامین مالی بیشتر بتواند هرچه سریع‌تر قرارداد اول که ۴۰ هزار تن است را به راه آهن تحویل دهد.

معاون فنی و زیربنایی راه آهن در پاسخ به اینکه محموله بعدی قرارداد ۴۰ هزار تن را چه زمانی دریافت خواهید کرد گفت: اینکه چه موقع ریل‌ها را تحویل دهند به سمت ذوب آهن بر می‌گردد. راه آهن آمادگی تحویل ۴۰ هزار تن را رسما به ذوب آهن اعلام کرده است.  ما قول داده‌ایم به جهت اینکه ریل ملی برای اولین بار در کشور تولید شده است، از آن‌ها در مسیرهای مهم ریلی استفاده کنیم، بررسی‌های میدانی برای نصب آن‌ها را هم شروع خواهیم کرد.

یزدانی در پاسخ به اینکه چرا مدل پرداختی قرارداد از ارزی به ریالی تبدیل شده گفت: قرارداد اول ارزی بود، اما به دلیل عدم امکان ارائه ضمانت نامه ارزی از سوی شرکت ذوب آهن و بنابر در خواست ذوب آهن به ریالی تبدیل شد. درحال حاضر قرارداد جاری است و بخشی از آن نیز انجام شده به همین دلیل امکان تغییر در نحوه پرداخت وجود ندارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7136

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.