• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ریل صنعت واگن‌سازی با دستاوردهای دانش‌بنیان به بازار متصل شد

  • کد خبر : 31349
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
ریل صنعت واگن‌سازی با دستاوردهای دانش‌بنیان به بازار متصل شد
یکی از شرکت‌های دانش بنیان با نیروهای متخصص خود به دانش فنی ساخت قطعات مرتبط با حوزه ریلی دست یافت و طراحی و تولید انواع خودروی ریلی، ریل باس، واگن مترو، واگن‌های باری لبه کوتاه و لبه بلند از جمله محصولات این مجموعه است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از اقتصادگردان، امیر اسلامی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: در این شرکت دانش‌بنیان طراحی و تولید انواع خودروی ریلی، ریل باس، واگن مترو، واگن‌های باری لبه کوتاه و لبه بلند، طراحی و تولید بوژی، ساخت قطعات و اجزاء واگن، تعمیرات و نگه‌داری ناوگان را در دستور کار داریم.

وی بوژی را نوعی کفی تریلی یا ارابه دانست که شبیه کمر شکن ولی تعداد چرخ‌های آن خیلی بیشتر است و ادامه داد: این دستگاه دارای محورهای متعدد متناسب با میزان بار است و برای حمل بارهای بسیار سنگین به منظور کاهش فشار بار بر روی جاده، راه آهن و نیز اسبی که آن را می کشد، طراحی شده است.

اسلامی افزود: تعمیرات واگن، تعمیرات لوکوموتیو، تعمیرات بوژی، تست توزین، تست راه‌اندازی، تست بارگذاری، بوژی، تست باران، تست استاتیک بدنه، امکان سنجی، طراحی و مشاوره ناوگان ریلی، طراحی جوش، مدل سازی ۳ بعدی و شبیه‌سازی و آنالیز از جمله خدمات ارائه شده در شرکت ما است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، این فعال فناور خاطر نشان کرد: تاسیس کارخانجات در داخل یا خارج برای تولید، ساخت و تهیه انواع خودروهای ریلی مانند اتوبوس ریلی، واگن مترو، مونوریل و واگن داخل شهری، ساخت قطعات و اجزاء واگن، خرید و فروش، واردات و صادرات مواد اولیه و محصولات و قطعات و هرگونه ماشین‌آلات مربوط به واگن و ارائه خدمات مشاوره‌ای و مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری تولیدی و غیرتولیدی از دیگر خدماتی است که به مشتریان ارائه می‌کنیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31349

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.