• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

زمان افتتاح راه‌آهن زنجان-قزوین

  • کد خبر : 1105
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
زمان افتتاح راه‌آهن زنجان-قزوین

0 (0) زمان افتتاح راه‌آهن زنجان-قزوین علی خدایی مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشورگفت: دوخطه کردن راه‌آهن زنجان-قزوین یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان به‌شمار می‌رود که اتمام آن می‌تواند تحول عظیمی در بحث حمل‌و‌نقل ریلی استان ایجاد کند. علی خدایی مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور دوخطه کردن راه‌آهن زنجان-قزوین را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دو استان همجوار قزوین […]

0
(0)

زمان افتتاح راه‌آهن زنجان-قزوین

علی خدایی مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشورگفت: دوخطه کردن راه‌آهن زنجان-قزوین یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان به‌شمار می‌رود که اتمام آن می‌تواند تحول عظیمی در بحث حمل‌و‌نقل ریلی استان ایجاد کند.

علی خدایی مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور دوخطه کردن راه‌آهن زنجان-قزوین را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دو استان همجوار قزوین و زنجان دانست که به گفته او اتمام آن می‌تواند تحول عظیمی در بحث حمل‌و‌نقل ریلی استان ایجاد کند.

خدایی در رابطه با آخرین وضعیت این پروژه نیز گفت : مدت زمان قرارداد بسته شده برای بهره‌برداری از پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین ۱۸ ماه بود ولی منابع مالی به موقع و به اندازه ترزیق نشد و با سه ماه تاخیر منابع ترزیق شده است.

با یادآوری اینکه در حال حاضر پروژه مذکور 50 درصد ودر مجموع چهار قطعه پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: پیمانکاران برای این پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه کردند و این پروژه به ۶۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، علی‌خدایی، اظهار کرد: اگر منابع‌مالی به موقع ترزیق شود، پروژه در زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی پروژه به سرعت جلو می‌رود.

پیش از این‌ مدیر‌کل راه‌آهن شمال‌غرب کشور، حوزه استحفاظی راه‌آهن شمال‌غرب را ۱۲۴ کیلومتر مسیر آذربایجان و ۶۰۱ کیلومتر خروجی ایستگاه مراغه عنوان کرده و گفته بود که این مسیر ریلی ۳۵ ایستگاه دارد.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1105

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.