• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

زیرسازی خطوط ریلی کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

  • کد خبر : 31766
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
زیرسازی خطوط ریلی کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: زیرسازی خطوط ریلی کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب به خوبی پیش می‌رود و ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم،  مهرداد سالاری  اظهار داشت: شبکه ریلی که به کرمانشاه رسیده یک شبکه بین‌المللی است که از کرمانشاه تا خسروی و حتی در خاک عراق تا خانقین توسط ایران انجام می‌شود و در نهایت تا بندر لاذقیه سوریه ادامه پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: اکنون زیرسازی کار در قطعه اول که تا اسلام‌آباد غرب است حدود ۸۱ درصد و از اسلام‌آباد غرب تا خسروی حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سالاری گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پروژه محدود است که در بودجه سال آینده اعتبار مناسبی برای آن تعیین شده اما این پروژه به دلیل اهمیت بین‌المللی در اولویت پروژه‌های ملی و استانی قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: بخش‌های سخت کار شامل زیرسازی و احداث ابنیه انجام شده و روسازی هرچند ساده‌تر است پرهزینه است.

سالاری با بیان اینکه برنامه زمانی راه و شهرسازی برای این پروژه سه سال است بیان کرد: این پروژه راه‌آهن تا پایان ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در رابطه با وضعیت روگذر شهید سلیمانی در کرمانشاه گفت: تا پایان سال دو لاین این روگذر که سبب بروز مشکلات و ترافیک برای مردم شده، به بهره‌برداری می‌رسد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31766

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.