• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

ساخت ۱۰۰ واگن باری لبه کوتاه در واگن پارس اراک

  • کد خبر : 5204
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۲۴
ساخت ۱۰۰ واگن باری لبه کوتاه در واگن پارس اراک

0 (0) ساخت ۱۰۰ واگن باری لبه کوتاه در واگن پارس اراک مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: قرارداد ساخت ۱۰۰ واگن باری لبه کوتاه روز سه شنبه بین این واحد صنعتی و شرکت داخلی به امضا رسید. ارزش ریالی هر یک از این واگن ها ۲۶ میلیارد ریال است که مجموع این قرارداد بیش […]

0
(0)

ساخت ۱۰۰ واگن باری لبه کوتاه در واگن پارس اراک

مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: قرارداد ساخت ۱۰۰ واگن باری لبه کوتاه روز سه شنبه بین این واحد صنعتی و شرکت داخلی به امضا رسید. ارزش ریالی هر یک از این واگن ها ۲۶ میلیارد ریال است که مجموع این قرارداد بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

تهران – اقتصاد برتر – ۱۹ اردیبهشت ۹۷

مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: قرارداد ساخت ۱۰۰ واگن باری لبه کوتاه روز سه شنبه بین این واحد صنعتی و شرکت داخلی به امضا رسید.

محمدرضا مختاری اظهار کرد: ارزش ریالی هر یک از این واگن ها ۲۶ میلیارد ریال است که مجموع این قرارداد بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود.
وی ادامه داد: ظرفیت و مواد اولیه کافی برای ساخت واگن های باری در واگن پارس وجود دارد که با توجه به انعقاد قرارداد، عملیات ساخت بزودی آغاز می شود.
مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک تصریح کرد: سه واگن مسافربری خودکششی ترانست نیز روز جاری (سه شنبه) تحویل شرکت رجا شد.
وی تصریح کرد: مجموع قرارداد واگن های مسافربری شرکت رجا، ۱۰ دستگاه است که با همکاری شرکت واگن پارس اراک و زیمنس آلمان منعقد شده که سهم شرکت واگن پارس از تحویل این سه دستگاه واگن ۱۴۰ هزار یورو است.

مختاری اظهار کرد: هفت دستگاه واگن مسافربری خودکششی ترانست شرکت رجا نیز تا پایان امسال تحویل شرکت بهره بردار می شود.
مختاری گفت: افزون بر این، قرارداد تولید ۶۰۰ واگن باری دیگر نیز تا پایان امسال در واگن پارس اراک هدف گذاری شده که ارزش ریالی آن نیز بین ۸۰۰ تا ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال متغیر است و برآورد می شود که امسال قراردادهای کاری با مجموع ارزش ریالی ۲ هزار میلیارد ریال در واگن پارس اراک بسته شود.

۱۰افزود: قرارداد تولید ۴۴ واگن مسافربری با شرکت های بهره بردار داخلی به ارزش یک هزار میلیارد ریال منعقد شده که ارزش تقریبی هر واگن تولیدی ۲۰ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: قرارداد تولید واگن های باری با شرکت های توکاریل و پارسیان ریل شرق و واگن های مسافربری با شرکت حمل و نقل ریلی رجا منعقد شده است.

شرکت واگن پارس اراک واحد مادر تخصصی در حوزه تولید محصولات ریلی در خاورمیانه است.

این شرکت در سال ۱۳۵۴ آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۶۴ با سرمایه‌ گذاری سازمان صنایع و نوسازی ایران به یکی از زیر مجموعه‌های این سازمان پیوست.

کارگاه های تولیدی شرکت واگن پارس در فضایی به گستره ۳۳ هکتار جانمایی شده است.

این شرکت به عنوان بزرگترین سازنده انواع واگن های باری، مسافری و مترو در خاورمیانه و متولی اصلی تولید سامانه های حمل و نقل ریلی کشور است.

*ایرنا

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.