• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

سال 97 سال بهره برداري از پروژه ها در راه آهن است

  • کد خبر : 4526
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
سال 97 سال بهره برداري از پروژه ها در راه آهن است

0 (0) به گزارش روابط عمومي اداره کل راه آهن يزد، دكترمازيار يزداني معاون فني و زير بنايي راه آهن جمهوري اسلامي ايران به اتفاق مهندس موسوي مديركل خط وسازه هاي فني ومدير پروژه افزايش ظرفيت خطوط ريلي، مهندس سيد مصطفي داودي رئيس مركز هماهنگي امور مناطق و ديگر مسئولين و پيمانكاران از پروژه احداث […]

0
(0)

به گزارش روابط عمومي اداره کل راه آهن يزد، دكترمازيار يزداني معاون فني و زير بنايي راه آهن جمهوري اسلامي ايران به اتفاق مهندس موسوي مديركل خط وسازه هاي فني ومدير پروژه افزايش ظرفيت خطوط ريلي، مهندس سيد مصطفي داودي رئيس مركز هماهنگي امور مناطق و ديگر مسئولين و پيمانكاران از پروژه احداث خط دوم بافق ـ ارژنگ بازديد نمودند.
معاون فني و زيز بنايي راه آهن ج.ا.ا، ضمن قدرداني اززحمات دست اندركاران اجراي پروژه هاگفت : در راه آهن سال 97 سال بهره برداري از پروژه ها است و بايد زمانبندي اجراي پروژه ها مديريت و منابع درست و هدفدار توزيع گردد و پروژه هايي كه در اولويت نيستند حذف شوند.
دكتر يزداني تصريح كرد با توجه به اينكه اجراي پروژه خط دوم بافق – زرين شهر حائز اهميت مي باشد اداره كل راه آهن يزد اولين ناحيه است كه درسال 97 در اولويت قرار مي گيرد و بايد برنامه اي اتخاذ گرددتا پروژه هاي كه عمليات اجرايي آن آغاز شده به سرانجام برسد .
وي خاطر نشان كرد، طي جلسه اي كه با مسئولين نظام برگزار گرديد، مصوب شد بارهاي دولتي در حد امكان بوسيله ناوگان ريلي حمل گردد و بهره برداري از پروژه هايي چون 593 كيلومتر خط دوم و 190 كيلومتر خطوط حومه اي و115 كيلومتر خط فرعي در دستور كار راه آهن قرار گيرد.
معاون فني و زير بنايي راه آهن ج.ا.ا افزود، با تمام سختي هاي اجراي پروژه ومشكلات عديده ، كار بسيار بزرگي انجام شده است و اميد واريم تمامي پروژه ها كمتر از دو سال آينده به بهره برداري رسيده باشد تا با فراغ بال مهياي برگزاري همايش بين المللي ريلي در يزد باشيم كه سال گذشته در مادريد اسپانيا برگزار گرديد .
لازم به ذكر مي باشد، در حاشيه بازيد از پروژه دوخطه، جلسه اي باشهردار و اعضاي شوراي شهر نيز برگزار گرديد و مسائل احداث خط دوم و تقاطع غير هم سطح يزد مورد بررسي قرار گرفت.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4526

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.