• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

ساماندهی و کنترل مکانیزه بلیت قطارهای حومه ای تهران تا پایان امسال/ تاکید بر آموزش موثر روسای قطارهای حومه ای

  • کد خبر : 13341
  • ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
ساماندهی و کنترل مکانیزه بلیت قطارهای حومه ای تهران تا پایان امسال/ تاکید بر آموزش موثر روسای قطارهای حومه ای

0 (0) مدیر پروژه بهره برداری از قطارهای حومه ای خبر داد: ساماندهی و کنترل مکانیزه بلیت قطارهای حومه ای تهران تا پایان امسال/ تاکید بر آموزش مؤثر روسای قطارهای حومه ای مدیر پروژه بهره برداری از قطارهای حومه ای از ساماندهی و کنترل مکانیزه بلیت قطارهای حومه ای تهران تا پایان امسال خبر داد. […]

0
(0)
مدیر پروژه بهره برداری از قطارهای حومه ای خبر داد:

ساماندهی و کنترل مکانیزه بلیت قطارهای حومه ای تهران تا پایان امسال/ تاکید بر آموزش مؤثر روسای قطارهای حومه ای

مدیر پروژه بهره برداری از قطارهای حومه ای از ساماندهی و کنترل مکانیزه بلیت قطارهای حومه ای تهران تا پایان امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مهدی قمری نژاد در نشست روسای قطارهای حومه ای که به منظور نظارت بر روند جذب و آموزش دانشجویان اولین دوره آموزشی روسای قطارهای حومه ای در اداره کل راه آهن تهران برگزار شد ، با اعلام این خبر افزود: از بیست و دوم دی ماه بخشی از این کار آغاز خواهد شد و مراحل بعدی نیز به دنبال آن انجام می شود.
وی با بیان اینکه امیدواریم در آینده نزدیک، مسافران تهرانی بتوانند با استفاده از کارت بلیت مترو، از قطارهای حومه ای نیز استفاده کنند اضافه کرد: در این زمینه تفاهم نامه ای میان شهرداری و شرکت قطارهای حومه ای در حال بررسی است .
قمری نژاد با اشاره به نقش اساسی روسای قطار در این پروژه گفت : در آینده نقش روسای قطار در این باره تبیین شده و نحوه استفاده از ابزارهای کنترلی آموزش در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

ارتباط موثر روسای قطار های حومه ای با مسافران ریلی 

از سوی دیگر مدیر پروژه بهره برداری از قطارهای حومه ای با تشریح برنامه های توسعه ای راه آهن به منظور گسترش قطارهای حومه ای گفت: توسعه قطارهای حومه ای از جمله مهمترین برنامه های توسعه ریلی در کشور است و با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از هزینه تولید ناخالص ملی، صرف سوانح رانندگی و تصادفات در حومه شهرهای بزرگ می شود ، توسعه قطارهای حومه ای تا حد زیادی مانع از سوانح رانندگی و تحمیل هزینه بالا در کشور خواهد شد .
وی در ادامه با اشاره به اهمیت روسای قطار حومه ای و آموزش آنها افزود: این افراد بیشترین ارتباط را با مسافران ریلی دارند و از آنجا که خدمات در قطارهای حومه ای با سایر قطارها متفاوت است دوران آموزش و کارورزی روسای قطار حومه ای از اهمیت بسزائی دارد.
قمری نژاد در پایان این جلسه به پرسشهای حاضران پاسخ داد .
گفتنی براساس برنامه های توسعه ای راه آهن در زمینه قطارهای حومه ای، تعداد ۴۰ رئیس قطار از حدود یک سال گذشته در فرآیند جذب و آموزش قرار گرفتند و آموزش آنها تا پایان سال جاری به اتمام می رسد که این افراد در ادامه پس از دوران کارورزی به عنوان روسای قطارهای حومه ای و محلی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.