• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

سامانه “ریل کارت” شرایط خرید را برای همکاران تسهیل می کند

  • کد خبر : 32433
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
سامانه “ریل کارت” شرایط خرید را برای همکاران تسهیل می کند
بیست و پنجمین رویداد سه شنبه های ریلی با طعم فناوری، صبح امروز در مرکز جهادی پیشرفت راه آهن برگزار شد.
5
(1)
به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این رویداد فناورانه، موضوعات تعرفه گذاری حمل و نقل ریلی و تخصیص بهینه لکوموتیو توسط کارگروه تخصصی بهره وری، همچنین موضوع انواع خدمات، شرایط و نحوه استفاده از ریل کارت ارائه شد.
در این مراسم محمدرضا نصرت نظامی، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت راه آهن، با تشریح سامانه ریل کارت و مزایای آن گفت: سامانه ریل‌کارت، یک سامانه بر بستر فضای مجازی است که امکان خرید قسطی، اعتباری و با تخفیف را برای کارکنان و بازنشستگان شرکت راه‌آهن در سراسر کشور فراهم می‌کند.
وی ادامه داد: امکان بهره مندی از تسهیلات مالی ارزان قیمت با حفظ قدرت انتخاب در خرید کالا و خدمات مورد نیاز، تاثیر مثبتی بر کیفیت زندگی همکاران و خانواده های آنان دارد و زمینه ساز ارایه خدمات بهتر است.
معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت راه آهن افزود: این سامانه به درخواست شرکت‌ راه‌آهن و همکاری ایزایران طراحی شده است و دامنه این خدمت شامل تمام همکاران، بازنشستگان راه آهن و کارکنان شرکت های طرف قرارداد با راه آهن بوده و با این سامانه هوشمند، امکان خرید به صورت اعتباری از مجموعه وسیعی از فروشگاه ها، فراهم شده است.
وی تاکید کرد: با توجه به سیاست و نگاه ویژه مدیرعامل راه آهن به منابع انسانی و تکریم پرسنل، راه اندازی سامانه ریل کارت نیز در راستای این سیاست و بمنظور ارتقا خدمات رفاهی و افزایش بهره وری نیروی انسانی صورت گرفته است.
به گفته نصرت نظامی؛ در گام اول بیش از ۳۱ هزار نفر از خانواده بزرگ راه آهن قادر هستند کالا و خدمات مورد نیاز سالانه خود را به صورت اقساطی از طریق ریل کارت صادره برای آنان، تامین کنند و در گام دوم و نهایی نیز با تکمیل اطلاعات الباقی بازنشستگان و مستمری بگیران محترم کشوری، بزودی جمیع آنان خواهند توانست از این تسهیلات برخوردار شوند.
به علت رعایت پروتکل های بهداشتی، این رویداد از سامانه اینترنتی راه آهن railtv.ir قابل دسترس بود و همکاران مناطق از طریق این سامانه در این رویداد حضور داشتند.
سامانه ریل کارت با لینک کوتاه زیر در دسترس است:
rai.ir/railcard

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32433

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.