• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

سانحه برخورد قطار با مانع در استرالیا

  • کد خبر : 2778
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
سانحه برخورد قطار با مانع در استرالیا

0 (0) نقص در سیستم ترمز یک قطار و برخورد با یک مانع موجب زخمی شدن ۱۶ نفر شد قطاری در یک ایستگاه راه آهن سیدنی دچار نقص سیستم ترمز شد و به شدت با یک مانع برخورد کرد که در پی آن دست‌کم ۱۶ تن زخمی شدند. به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان […]

0
(0)

نقص در سیستم ترمز یک قطار و برخورد با یک مانع موجب زخمی شدن ۱۶ نفر شد
قطاری در یک ایستگاه راه آهن سیدنی دچار نقص سیستم ترمز شد و به شدت با یک مانع برخورد کرد که در پی آن دست‌کم ۱۶ تن زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری کیودو، در سانحه برخورد قطار با یک مانع در ایستگاه راه آهن در حومه شهر سیدنی استرالیا روز دوشنبه دست کم شانزده تن زخمی شدند.

مقامات امدادرسانی استرالیا در منطقه نیو ساوت ولز اعلام کردند صبح امروز به وقت محلی یک قطار مسافربری در ایستگاه ریچموند در شصت کیلومتری شمال شرق سیدنی دچار نقص سیستم ترمز شد و با یک مانع در محل به شدت برخورد کرد و بر اثر آن دست کم شانزده تن زخمی شدند.

حال پنج تن از زخمی شدگان وخیم اعلام شده است.

هاوارد کالینز، رئیس اداره راه آهن سیدنی، به خبرنگاران گفت این سانحه غیرمعمول و عجیب بود ولی هنوز گمانه‌زنی درباره علت وقوع آن زود است.

او افزود: حفظ امنیت و جان مسافران برای ما در اولویت نخست قرار دارد و نهایت تلاش خود را برای پی بردن به علت سانحه به کار خواهیم گرفت.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2778

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.