• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

سرمایه‌گذاری در خطوط ریلی شهرستان اسلامشهر توسعه استان تهران را سرعت می‌بخشد

  • کد خبر : 14595
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
سرمایه‌گذاری در خطوط ریلی شهرستان اسلامشهر توسعه استان تهران را سرعت می‌بخشد

0 (0) سرمایه‌گذاری در خطوط ریلی شهرستان اسلامشهر توسعه استان تهران را سرعت می‌بخشد نماینده مردم تهران، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توسعه حمل و نقل ریلی در اسلامشهر گفت: سرمایه‌گذاری در خطوط ریلی شهرستان اسلامشهر گامی مهم در توسعه استان تهران است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، […]

0
(0)

سرمایه‌گذاری در خطوط ریلی شهرستان اسلامشهر توسعه استان تهران را سرعت می‌بخشد
نماینده مردم تهران، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توسعه حمل و نقل ریلی در اسلامشهر گفت: سرمایه‌گذاری در خطوط ریلی شهرستان اسلامشهر گامی مهم در توسعه استان تهران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، سید فرید موسوی عصر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات خطوط راه آهن شهرستان اسلامشهر با اشاره به پیگیری جدی نمایندگان مجلس در ساماندهی و ایمنی مسیر راه آهن در این دوره از مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه براساس سوء‌برداشت‌ها و بی‌اعتمادی‌هایی که بین مسئولان راه‌آهن و اسلامشهر پیش آمده بود این مطالبه عمومی تاکنون محقق نشد.

وی با اشاره به درگذشت دو جوان در مسیر ریلی اسلامشهر در روزهای اخیر افزود: امید است با مساعدتی که از سوی وزارت راه صورت می‌گیرد در یک بازه زمانی مشخص توسط شهرداری و شورای شهر اسلامشهر با عمل به تعهدات و نظارت مسئولان راه‌آهن جهت تسریع در امر ایمن‌سازی مسیر ریلی و مرتفع شدن مشکلات در طول مسیر ریلی در اسلامشهر مصوبات مورد توافق اجرایی شود.

نماینده مردم تهران، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی سپس با تأکید بر لزوم توسعه حمل و نقل ریلی در اسلامشهر بیان کرد: با روندی که شاهد هستیم و جمعیتی که به این شهرستان اضافه می‌شود هر قدر برای توسعه حمل و نقل ریلی شهرستان اسلامشهر سرمایه‌گذاری شود قطعاً در مسیر توسعه تأثیرگذار است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.