• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

سرویس‌دهی رایگان متروی تهران در روز ۲۲ بهمن ماه ۹۹

  • کد خبر : 31796
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
سرویس‌دهی رایگان متروی تهران در روز ۲۲ بهمن ماه ۹۹
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن تبریک چهل و دومين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از رایگان بودن خدمات شركت بهره برداري متروي تهران و حومه به شهروندان در روز ۲۲ بهمن خبر داد.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت با اشاره به برگزار نشدن مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در پایتخت افزود: مراسم ۲۲ بهمن ماه امسال ‌‌به دلیل شیوع ویروس کرونا، با شرایط خاص و به صورت موتوری و خودرویی برگزار می شود. با توجه به تمهیدات انجام شده برای تسهیل تردد شهروندان و شرکت کنندگان در این برنامه از ابتدای صبح روز ۲۲ بهمن ماه تا پایان مراسم ایستگاه های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه رایگان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه در این روز خدمات رسانی در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه افزایش می‌یابد تصریح کرد: طبق روال سنوات گذشته و به منظور حفظ نظم و امنیت در روز ۲۲ بهمن در میدان آزادی، ایستگاه متروی میدان آزادی واقع در خط چهار مترو از ابتدای صبح تا پایان مراسم تعطیل و مسافرگیری انجام نخواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31796

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.