• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

سه کیلوگرم تریاک در راه آهن زنجان کشف شد

  • کد خبر : 4668
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
سه کیلوگرم تریاک در راه آهن زنجان کشف شد

0 (0) به گزارش ایرنا، سرهنگ سمیران علیزاده روز دوشنبه درباره این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: متهم دستگیر شده در پوشش مسافر نسبت به جابجایی این میزان مواد مخدر اقدام کرده بود که با تیزبینی پلیس راه آهن زنجان در دام قانون گرفتار شد. وی افزود: ماموران پلیس راه آهن شمالغرب پس از ورود […]

0
(0)

به گزارش ایرنا، سرهنگ سمیران علیزاده روز دوشنبه درباره این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: متهم دستگیر شده در پوشش مسافر نسبت به جابجایی این میزان مواد مخدر اقدام کرده بود که با تیزبینی پلیس راه آهن زنجان در دام قانون گرفتار شد.
وی افزود: ماموران پلیس راه آهن شمالغرب پس از ورود قطار تهران – زنجان به ایستگاه زنجان به این مسافر مظنون شدند و در بازرسی از کوله پشتی متهم، این مقدار مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.
علیزاده اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به منظور اعمال قانون به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضایی زنجان تحویل شد.
***کشف بیش از 22 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 22 کیلو و 450 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری سه قاچاقچی سابقه دار در یک عملیات پلیسی خبر داد‌.
سردار علی آزادی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک باند در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهمان به صورت عمده در تهیه و قاچاق موادمخدر فعالیت داشته و قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استانهای شرقی به وسیله 2 دستگاه خودرو به قصد توزیع به استانهای غربی انتقال دهند.
آزادی ادامه داد: عملیات دستگیری متهمان آغاز و ماموران موفق شدند متهمان را با 2 دستگاه کامیون در اتوبان زنجان – قزوین شناسایی و متوقف کرده و در بازرسی خودروها، مقدار 22 کیلو و 450 گرم ماده مخدر از نوع تریاک را که در کامیون ها جاسازی شده بود کشف کنند.
وی افزود: این متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و روانه زندان شد.

*** کشف سیگار خارجی قاچاق
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی زنجان از یک قاچاقچی سیگار، مقدار 109 هزار و 800 نخ انواع سیگار قاچاق خارجی کشف کرد.
سرهنگ جعفر کردلو افزود: این میزان سیگار خارجی از یک دستگاه پراید درحال تردد از جاده قدیم زنجان – میانه، کشف و ضبط شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.