• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

سوت قطار از آثار هنری شنیده شود

  • کد خبر : 3057
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
سوت قطار از آثار هنری شنیده شود

0 (0) مدیر عامل راه آهن با تأکید بر نقش اثر بخش اصحاب فرهنگ و هنر در همراهی و تحقق اهداف اجتماعی گفت: هنرمندان می توانند با پیوند بین صنعت و هنر یاری گر ما در ایفای مسئولیت های اجتماعی مان باشند. به گزارش ایسکانیوز از جشنواره فیلم و عکس راه آهن، سعید محمدزاده با […]

0
(0)

مدیر عامل راه آهن با تأکید بر نقش اثر بخش اصحاب فرهنگ و هنر در همراهی و تحقق اهداف اجتماعی گفت: هنرمندان می توانند با پیوند بین صنعت و هنر یاری گر ما در ایفای مسئولیت های اجتماعی مان باشند.
به گزارش ایسکانیوز از جشنواره فیلم و عکس راه آهن، سعید محمدزاده با بیان اینکه بعد از پدیده حمل و نقل ریلی، استفاده از قطار پا به عرصه وجود گذاشت گفت: هنرمندان به سفر با این وسیله تمایل بیشتری نشان دادند و این امر سبب شد تا قطار نسبت به سایر شیوه های حمل و نقلی مانند هواپیما، کشتی و غیره تردد بیشتری داشته باشد.

مدیر عامل راه آهن افزود: با نگاهی به ادبیات هنر و سینما در می یابیم که در قطار، وجوه هنری بیش از سایر شقوق حمل و نقلی وجود دارد که دلیل اصلی آن نوع حرکت، صدا و ظاهر این وسیله نقلیه است.

به گفته محمد زاده هنرمندان روح زندگی را از اطراف خود می گیرند و متریال قطار با وجود اینکه از احساس خالی و فلز است اما روح آن شاعرانه و هنری است.

محمد زاده به آثار بی نظیری مانند فیلم «ترن» اشاره کرد و گفت: مسیر سفر هواپیما از پهنه آسمان، اتومبیل در جاده و کشتی روی دریا است اما قطار از 4 فصل عبور می کند و تمامی طبیعت را به مسافران نشان می دهد و تماشای دنیا از دریچه قطار به همین خاطر برای هنرمندان جذابیت خاص خود را داشته و دارد.

مدیر عامل راه آهن با دعوت از هنرمندان برای استفاده از این وسیله برای سفرهای کوتاه و بلند خاطرنشان کرد: متاسفانه با سرعت گرفتن جامعه و اهمیت زمان، برخی از هنرمندان کمتر از قطار برای رفت و آمد و سفر استفاده می کنند. در همین راستا با توجه به توسعه روز افزون قطار و حوزه ریلی جا دارد تا هنرمندان از امکانات روز آمد و پیشرفته این حوزه مطلع و دیگران را نیز ازمزیت های آن آگاه کنند

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3057

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.