• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

سوت قطار در ۲۶ ایستگاه راه‌آهن به صدا درمی‌آید

  • کد خبر : 12799
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
سوت قطار در ۲۶ ایستگاه راه‌آهن به صدا درمی‌آید

0 (0) هم‌زمان با بزرگداشت هفته حمل‌ونقل سوت قطار در ۲۶ ایستگاه راه‌آهن به صدا درمی‌آید در راستای گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، شرکت راه‌آهن برنامه‌های متعددی در دستور کار خود قرار داده که در اولین اقدام شروع این هفته، سوت قطار در ۲۶ ایستگاه ریلی شنیده خواهد شد.به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران،در این […]

0
(0)
هم‌زمان با بزرگداشت هفته حمل‌ونقل

سوت قطار در ۲۶ ایستگاه راه‌آهن به صدا درمی‌آید


در راستای گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، شرکت راه‌آهن برنامه‌های متعددی در دستور کار خود قرار داده که در اولین اقدام شروع این هفته، سوت قطار در ۲۶ ایستگاه ریلی شنیده خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران،در این هفته کارکنان شرکت راه‌آهن به شکل هماهنگ در نماز جمعه تهران و مناطق حاضرشده و در ایستگاه‌های راه‌آهن شیرینی و شکلات توزیع می‌شود.
از سوی دیگر، شرکت راه‌آهن تور یک‌روزه قطار گردشگری سوادکوه و دیگر مسیرهای گردشگری ریلی برای همکاران بازنشسته به‌اتفاق خانواده با شعار «راه‌آهن میزبان خانواده راه‌آهن است» برگزار و برنامه‌های متعددی برای بهره‌برداری از طرح‌های آماده افتتاح در این هفته را برنامه‌ریزی کرده است.
حضور مسئولان راه‌آهن در برنامه‌های رسانه ملی و تشریح عملکرد و دستاوردهای این شرکت، بازدید و سرکشی مدیران و مسئولان از بخش‌های مختلف ستاد و مناطق، حضور مدیران مناطق در ایستگاه‌ها و بررسی چگونگی ارائه خدمات به مسافران، بهره‌گیری از فضای ایستگاه‌های مسافری برای تبلیغات هفته حمل‌ونقل و پخش تبلیغات از طریق نمایشگرهای ایستگاه، برگزاری مسابقه عکس حمل‌ونقل در فضای مجازی ازجمله دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار شرکت راه‌آهن در این هفته قرار دارد.
دیدار مسئولان راه‌آهن در هفته حمل‌ونقل با خانواده‌های کارکنان آسیب‌دیده راه‌آهن حین خدمت، خانواده شهدا و بازنشستگان راه‌آهن نیز از دیگر برنامه‌های شرکت راه‌آهن در این هفته است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.