• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

سومین قطار گردشگری گیلان فردا به رشت می رود

  • کد خبر : 20654
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
سومین قطار گردشگری گیلان فردا به رشت می رود
سومين قطار گردشگري برنامه‌اي با نام قطار گردشگري گيلان (مسير تهران- رشت) در تاريخ 4 مهر ماه سال جاري راه‌اندازي مي‌شود.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز؛ معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام خبر راه اندازی سومین قطار گردشگری تهران به رشت گفت:در صورت تایید راه آهن ج.ا.ا ادامه فعالیت آن به صورت برنامه‌ای و در روزهای جمعه هر هفته خواهد بود.

رضا عصاری ساعت حرکت قطار گردشگری گیلان در روز پنجشنبه این هفته را ساعت ۷ صبح از ایستگاه تهران اعلام کرد و گفت: قطار مذکور در طول مسیر در ایستگاه‌های قزوین، منجیل و رشت توقف دارد، ضمن اینکه برنامه گردشگری دراستان گیلان شامل: دریاچه سقالکسار و موزه میراث روستایی گیلان می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: قطار گردشگری گیلان ساعت ۱۸:۳۰ همین روز از ایستگاه راه‌آهن سراوان به سمت تهران مراجعت خواهد کرد.

معاون اجرایی رجا در خصوص خدمات این قطار گفت: پذیرایی صبحانه، میوه، ناهار، چای و نسکافه، دمنوش، شام، آب معدنی، بیمه مسافرتی و تور لیدر از جمله خدماتی است که به گردشگران این قطار ارائه میشود و قیمت بسته کامل آن برای هر نفر بزرگسال ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال و برای خردسالان (۲ تا ۱۲ سال) ۲ میلیون و ۵۰ هزار ریال است.

عصاری در خصوص نحوه تهیه بلیت این قطار افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir و انتخاب مسیر تهران –رشت، قطار گردشگری را برای تاریخ ۴ مهر انتخاب کرده و بلیت مورد نظر را خریداری کنند، ضمن اینکه سامانه تلفنی ۱۵۳۹ (ارتباط با مشتریان رجا) به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به هموطنان گرامی  و رزرو بلیت درخواستی ایشان می‌باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=20654

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.