• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

سیر منظم و ایمن قطارهای فارس در حال انجام است

  • کد خبر : 15652
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
سیر منظم و ایمن قطارهای فارس در حال انجام است

0 (0) مهندس ولدی مدیرکل راه آهن فارس خبر داد: سیر منظم و ایمن قطارهای فارس در حال انجام است مدیرکل راه آهن فارس ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت تعدادی از هم وطنان در حادثه سیل شیراز که موجب اندوه و تأسف همگانی شد از برقراری امنیت و انجام سیر منظم قطارهای فارس خبر داد. […]

0
(0)

مهندس ولدی مدیرکل راه آهن فارس خبر داد:
سیر منظم و ایمن قطارهای فارس در حال انجام است

مدیرکل راه آهن فارس ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت تعدادی از هم وطنان در حادثه سیل شیراز که موجب اندوه و تأسف همگانی شد از برقراری امنیت و انجام سیر منظم قطارهای فارس خبر داد.

غلامحسین ولدی افزود:باتوجه به اخطارهای مکرر هواشناسی فارس, علاوه بر تشکیل ستاد نوروزی ستاد مدیریت بحران نیز از روز قبل در این اداره کل فعال شد.

وی ادامه داد:با وجود بارش سنگین نزولات الهی که از دیروز در شهر شیراز شروع شده است خوشبختانه هیچ گونه آسیبی به زیرساخت خطوط ریلی فارس وارد نشده و سیر ایمن و منظم قطارها در حال انجام است.

ولدی اظهار داشت:تمهیدات لازم از جمله آماده باش کلیه نیروهای تعمیر و نگهداری خطوط راه آهن فارس,شناسایی نقاط آسیب پذیر و اقدام به گماردن نگهبان بصورت ۲۴ساعته اندیشیده شده است.

وی افزود:انجام بازدید با دیزل و درزین و رصد ترانشه های ریزشی از جمله اقدامات دیگری است که توسط همکاران ما در راه آهن فارس به صورت مستمر در حال انجام است.

مدیرکل راه آهن فارس از مسافران عزیز خواست حداقل یک ساعت قبل از ساعت حرکت در محل ایستگاه راه آهن شیراز حضور داشته باشند تا به سلامت به مقصد برسند.

گفتنی است مسافران عزیز می توانند اطلاعات حرکت قطارهای سراسر کشور را از سامانه اطلاع رسانی راه آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ دریافت کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.