• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

شرط شورای شهر برای راه اندازی تراموا در تهران

  • کد خبر : 23296
  • ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
شرط شورای شهر برای راه اندازی تراموا در تهران
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران،گفت: راه‌اندازی تراموا باید توسط بخش خصوصی انجام شود و شهرداری توسعه مترو را در دستور کار خود قرار دهد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از فارس، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ، درباره افزوده شدن تراموا به حمل و نقل عمومی پایتخت اظهار داشت: حناچی شهردار تهران هفته‌های پیش در جلسه‌ای که با اعضای شورای شهر برگزار شد پیشنهاد راه‌اندازی تراموا را در پایتخت داد که پس از آن از کمیسیون عمران و حمل و نقل درخواست داده شد نظر خود را اعلام کنند.

وی افزود: ما پس از بررسی این مسأله اعلام کردیم که مخالف احداث و راه‌اندازی تراموا در پایتخت نیستیم ولی باید بخش خصوصی به این حوزه ورود کند و با این شرط با راه‌اندازی تراموا موافق هستیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری منابع آن محدود است و باید همین میزان اعتبار و منابع مالی را برای تکمیل خطوط فعلی مترو اختصاص دهد  و این موضوع بسیار منطقی است.

علیخانی تصریح کرد: راه‌اندازی LRT و قطار شهری نیازمند جذب بخش خصوصی است که البته حناچی اعلام کرد که سرمایه‌گذارانی قرار است به این موضوع ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه ورود تراموا به پایتخت قطعی نیست گفت: این تصمیم هنوز نهایی نشده و باید توجه داشت که شهرداری نمی‌تواند چون مترو تهران کامل نیست به این موضوع وارد شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا در شرایط کنونی سرمایه‌گذار خصوصی اعلام آمادگی می‌کند یا خیر که البته حناچی گفته است برخی برای این موضوع از بخش خصوصی آماده‌اند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.