• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

شركت واگن پارس اراك به سازمان گسترش و نوسازى صنايع ايران واگذار شد

  • کد خبر : 2360
  • ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
شركت واگن پارس اراك به سازمان گسترش و نوسازى صنايع ايران واگذار شد

0 (0) به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام خانه ملت، سید مهدی مقدسی درباره وضعیت کارخانه واگن پارس اراک،گفت: با توجه به پیگیری‌های قبلی و مذاکراتی که با سهام داران شرکت واگن پارس انجام شده است، مقررشد که سهام این شرکت به ایدرو (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) یا مپنا واگذار شود. نماینده […]

0
(0)

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام خانه ملت، سید مهدی مقدسی درباره وضعیت کارخانه واگن پارس اراک،گفت: با توجه به پیگیری‌های قبلی و مذاکراتی که با سهام داران شرکت واگن پارس انجام شده است، مقررشد که سهام این شرکت به ایدرو (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) یا مپنا واگذار شود.

نماینده مردم اراک،کمیجان، خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اخیرا وزرای دفاع و صنعت، معدن و تجارت پیرامون این موضوع به تفاهم رسیدند که واگن پارس اراک به ایدرو واگذار شود و در این راستا توافقات کلی صورت گرفته است و مقدمات این مهم نیز در حال فراهم شدن است.

مقدسی افزود: با توجه به اینکه ساخت 2300 دستگاه واگن به واگن پارس اراک واگذار شده است و 1300 دستگاه واگن نیز به شرکت فولاد درخشان اراک و علاوه بر این کارخانه ها خوشه‌های ریلی قوی نیز در اراک وجود دارد که با این تفاسیر انتظار داریم شرکت واگن‌گذاری پارس رونق بالاتری بگیرد زیرا در این راستا صحبتهایی با روسها و شرکت آلستون برای تولید مشترک نیز شده است تا کارمشترکی صورت بگیرد و ما انتقال سهم را به فال نیک می گیریم.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس یادآور شد: امیدوار هستیم با توجه به زیرساخت‌های بسیار مناسب، صنایع ریلی در اراک و وجود دو کارخانه از جمله واگن پارس که پیشینه بسیار ارزشمندی دارد، تحولی در تولید واگن های باری و مسافربری در این کارخانه بوجود آید.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2360

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.