• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

شروع عملیات بازسازی شکاف‌های راه‌‌آهن در نواحی سیل‌زده به محض کاهش سطح آب

  • کد خبر : 15609
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
شروع عملیات بازسازی شکاف‌های راه‌‌آهن در نواحی سیل‌زده به محض کاهش سطح آب

0 (0) معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن اعلام کرد: شروع عملیات بازسازی شکاف‌های راه‌‌آهن در نواحی سیل‌زده به محض کاهش سطح آب معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن با بیان اینکه دو شکاف‌ ایجاد شده در خط‌آهن عبوری از استان گلستان با هدف کمک به مردم سیل زده استان گلستان و جلوگیری […]

0
(0)

معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن اعلام کرد:
شروع عملیات بازسازی شکاف‌های راه‌‌آهن در نواحی سیل‌زده به محض کاهش سطح آب

معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن با بیان اینکه دو شکاف‌ ایجاد شده در خط‌آهن عبوری از استان گلستان با هدف کمک به مردم سیل زده استان گلستان و جلوگیری از وارد شدن خسارت‌های جانی و مالی بیشتر به مردم منطقه انجام شده است. گفت: به محض پایین آمدن سطح آب عملیات بازسازی و احیای خط آغاز می‌شود.
مازیار یزدانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به همکاری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با استانداری گلستان و ایجاد دو شکاف در خط آهن برای انتقال سیلاب اظهار داشت: این اقدام در ناحیه شمال شرق ۲ و حد فاصل بلاک پتروشیمی تا ایستگاه یامپی با هدف کمک به مردم سیل زده استان گلستان و جلوگیری از وارد شدن خسارت‌های جانی و مالی بیشتر به مردم منطقه انجام شده است.

وی افزود: ‌در حال حاضر راه‌آهن ناحیه شمال‌شرق ۲ و پرسنل فنی راه‌آهن ناحیه شمال در حالت آماده باش هستند تا به محض پایین آمدن سطح آب در اسرع وقت عملیات بازسازی و احیای خط را آغاز کنند.

معان فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن گفت: در طراحی‌های اولیه خط و سازه بر اساس استاندارد‌ها و دستورالعمل‌ها مسیر‌های آبرو برای ورود و خروج آب در نظر گرفته می‌شود اما میزان بارش‌ و دبی آب در سیلاب استان گلستان به مراتب فرا تر از حد انتظار و مسیردهی جریان آب نیز به سمت راه‌آهن بود که مسئولان استانی مجبور شدند برای هدایت کردن آن دو نقطه از راه‌آهن را بشکافند.

یزدانی با بیان اینکه تجهیزات لازم برای احیا و بازسازی خط هم اکنون مهیا شده است، یادآور شد: در روز گذشته به تمامی کارکنان بخش فنی و زیربنایی دستور ابلاغ شده است به محض پایین آمدن سطح آب تا حدی که قابلیت عملیات اجرایی وجود داشته بی وقفه و بدون معتلی کار را شروع کنند تا راه‌آهن به حالت اولیه باز گردد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.