• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تجربیات خود را در اختیار آبفا قرار داد

  • کد خبر : 21208
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تجربیات خود را در اختیار آبفا قرار داد
روسا و كارشناسان مديريت روابط عمومي شرکت آبفای استان تهران از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شرکت بهره برداری متروي تهران وحومه بازديد كردند و در جريان روند كار روابط عمومي و ارتباط با مشتريان قرار گرفتند.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، صبح امروز ۱۶ مهر ماه ۹۸ در دیدار روسا و کارشناسان روابط عمومی آبفا از روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از بخش های مختلف روابط عمومی شرکت دیدن کردند.

محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه توضیحاتی در مورد خطوط و نحوه فعالیت شرکت و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل بهره برداری متروی تهران داد.
وی افزود: روزانه بیش از دو و نیم میلیون سفر توسط متروی تهران انجام می شود و بیشترین ارتباط را با مردم داریم به همین دلیل سعی کرده ایم در روابط عمومی به بهترین نحو اطلاع رسانی کنیم.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با توجه به اینکه روزانه افراد زیادی از خدمات شرکت بهره برداری مترو استفاده می کنند به صورت ماهانه نظرات و پیشنهادات مسافران را نظر سنجی می کنیم و با شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه ریزی های لازم انجام می پذیرد.
محمدیان گفت: ما در شهر زیرزمینی بستر مناسبی برای ایجاد فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی داریم. این بازدید در راستای تبادل اطلاعات در خصوص نحوه کارکرد و ارتباط شرکت با مخاطبان انجام شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21208

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.