• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن خردادماه ۹۸ برگزار می‌شود

  • کد خبر : 15745
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن خردادماه ۹۸ برگزار می‌شود

0 (0) به میزبانی دانشگاه علم و صنعت؛ ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن خردادماه ۹۸ برگزار می‌شود ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن خردادماه ۹۸ در دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشکده مهندسی راهآهن ایران […]

0
(0)

به میزبانی دانشگاه علم و صنعت؛
ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن خردادماه ۹۸ برگزار می‌شود

ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن خردادماه ۹۸ در دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشکده مهندسی راهآهن ایران به عنوان اولین و تنها دانشکده تخصصی در خاورمیانه در این زمینه و به عنوان قطب حمل و نقل ریلی کشور در صدد است تا فرصتی فراهم سازد تا محققین و صنعتگران این حوزه به تبادل نظر و ارائه آخرین یافته‌های علمی خود بپردازند.

این تعامل در بعد ملی علاوه بر تثبیت جایگاه دانشکده، سبب توسعه و پیشرفت صنعت ریلی کشور در ابعاد علمی و عملی شده و افق‌های جدیدی را در زمینه همکاری‌های بین المللی دانشکده با سایر مراکز علمی و صنعتی فعال در زمینه‌های مختلف حمل و نقل ریلی فراهم می‌کند؛ بنابراین پس از برگزاری ۵ دوره موفق کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن و استقبال کم نظیر اساتید، محققان و صنعتگران داخلی و خارجی از این رویداد علمی، دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت ایران را بر آن داشت تا «ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن ICRARE ۲۰۱۹» را با انگیزه‌ای دو چندان در ۱۹ و ۲۰ خرداد ۱۳۹۸، با همکاری کلیه مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی مرتبط با این حوزه برگزار کند.

این رویداد همزمان با «ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته» در کشور برگزار خواهد شد. گفتنی است، علاقمندان تا ۳۱ فروردین ماه فرصت دارند مقالات خود را ارسال کنند

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15745

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.