• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

شناسایی ایستگاه های منتخب مترو برای احداث فروشگاه شهروند

  • کد خبر : 31665
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
شناسایی ایستگاه های منتخب مترو برای احداث فروشگاه شهروند
مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از بازدید مدیرعامل شرکت شهروند از ایستگاه های منتخب متروی تهران خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه ، محمد وحید کریمی مدیرعامل، ولی الهی معاون شرکت شهروند به همراه نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در راستای توسعه شعب فروشگاه‌های شهروند و دسترسی آسان‌تر شهروندان اقدام به بازدیدی از ایستگاه های سرسبز، فدک؛ امام حسین(ع) و دروازه شمیران متروی تهران کردند.
در این ایستگاه ها فضاهای خالی و مناسب برای در اختیار گذاشتن به شرکت شهروند برای احداث فروشگاه وجود دارد و در این بازدید نیز توافقاتی برای اجاره دادن فضاها انجام شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هم از آمادگی این شرکت برای همکاری با شرکت شهروند خبر داد و گفت: در حد توان برای محقق شدن این موضوع کمک خواهیم کرد تا در ایستگاه‌هایی که ظرفیت دارد، این فروشگاه‌ها احداث شود.
گفتنی است این خدمات در راستای رفاه بیشتر شهروندان و مسافران مترو برای دسترسی بهتر به این فروشگاه ها جهت خریدهای روزانه و مایحتاج عمومی خود است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31665

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.