• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

شکل گیرى اولیه نهاد رگلاتورى صنعت ریلى/ معرفی مدیر کل جدید دفتر تنظیم گری ضوابط و مقررات

  • کد خبر : 12491
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
شکل گیرى اولیه نهاد رگلاتورى صنعت ریلى/ معرفی مدیر کل جدید دفتر تنظیم گری ضوابط و مقررات

0 (0) شکل گیرى اولیه نهاد رگلاتورى صنعت ریلى/ معرفی مدیر کل جدید دفتر تنظیم گری ضوابط و مقررات آیین معارفه مدیرکل جدید دفتر تنظیم گری ضوابط و مقررات، امروز با حضور قائم مقام راه آهن در ساختمان مرکزی راه اهن برگزار شد . به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری […]

0
(0)

شکل گیرى اولیه نهاد رگلاتورى صنعت ریلى/ معرفی مدیر کل جدید دفتر تنظیم گری ضوابط و مقررات

آیین معارفه مدیرکل جدید دفتر تنظیم گری ضوابط و مقررات، امروز با حضور قائم مقام راه آهن در ساختمان مرکزی راه اهن برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری در این مراسم با اشاره به اهداف راه اندازی دفتر تنظیم گری ضوابط و مقرارت در شرکت راه آهن گفت: این دفتر مقدمه ای برای شکل گیری بخش « رگلاتوری» است که در آینده به وزارت راه و شهر سازی منتقل خواهد شد.

قائم مقام راه آهن با بیان اینکه راه اندازی این دفتر مطالبه ای است که از مدتها پیش مد نظر بود، افزود: بعد از اجرای خصوصی سازی در شرکت راه آهن، یکی از مطالبات این بخش در حوزه ریلی نیاز به رگلاتوری بود تا روابط مختلف میان راه آهن و بخش خصوصی را تنظیم کند .

وی در ادامه همچنین با اشاره به سوابق مختلف فعالیت های سید مجید افتخاری در راه آهن برای انتخاب وی به مدیرکلی دفتر تنظیم گری ضوابط و مقررات، از خدمات خسرو رشیدی مدیر کل ایمنی و نظارت بر شبکه قدردانی کرد .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12491

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.