• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

صرفه جویی ۶۵۰ میلیون دلاری در مصرف سوخت با توسعه حمل و نقل ریلی

  • کد خبر : 14121
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
صرفه جویی ۶۵۰ میلیون دلاری در مصرف سوخت با توسعه حمل و نقل ریلی

0 (0) رضایی کوچی در تشریح بازدید اعضای کمیسیون عمران از ایستگاه مرکزی راه آهن: صرفه جویی ۶۵۰ میلیون دلاری در مصرف سوخت با توسعه حمل و نقل ریلی رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ارزان و ایمن بودن استفاده از بخش ریلی گفت: توسعه حمل و نقل ریلی موجب صرفه جویی ۶۵۰ میلیون […]

0
(0)

رضایی کوچی در تشریح بازدید اعضای کمیسیون عمران از ایستگاه مرکزی راه آهن:

صرفه جویی ۶۵۰ میلیون دلاری در مصرف سوخت با توسعه حمل و نقل ریلی

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ارزان و ایمن بودن استفاده از بخش ریلی گفت: توسعه حمل و نقل ریلی موجب صرفه جویی ۶۵۰ میلیون دلاری در مصرف سوخت می شود.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از ایستگاه مرکزی راه آهن جمهوری اسلامی گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در این رابطه به ویژه در بحث ارائه خدمات به مسافران صورت گرفته است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و جایگاه حمل و نقل ریلی در کشور افزود: استفاده از قطار جهت مسافرت و حمل کالا هم ارزان است و هم از ایمنی بالاتری نسبت به سایر روش های حمل و نقل برخوردار است.

وی با بیان اینکه حداکثر استفاده از ظرفیت شبکه ریلی تاکنون 50 درصد بوده است، افزود: حمل و نقل ریلی از اهمیت بالایی در بحث جابجایی مسافران برخوردار است، اما تاکنون متاسفانه استقبال قابل توجهی از این مسئله صورت نگرفته و این در حالی است که در تمامی کشورها به خاطر امنیت بالا، مردم از راه آهن استفاده می کنند.

رضایی کوچی با اعلام اینکه توسعه حمل و نقل ریلی موجب صرفه جویی 650 میلیون دلاری در مصرف سوخت می شود، افزود: البته این عدد و آمارها قابل افزایش است که این در گرو تغییر نگاه و رویکرد دولت، مجلس و مردم است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه سالانه حدود یک هزار کیلومتر به شبکه ریلی کشور افزوده می شود، بیان کرد: قطعاً باید برای توسعه حمل و نقل ریلی فرهنگ سازی صورت بگیرد و دولت نیز باید نسبت به نوسازی واگن ها اقدامات لازم را صورت دهد./

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14121

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.