• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ضرورت بازمهندسی و بهره وری بیشتر در انجام پروژه های ریلی

  • کد خبر : 14589
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
ضرورت بازمهندسی و بهره وری بیشتر در انجام پروژه های ریلی

0 (0) معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن مطرح کرد: ضرورت بازمهندسی و بهره وری بیشتر در انجام پروژه های ریلی مازیار یزدانی معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن گفت: تغییر رویکرد و بازمهندسی با نگاه به بهره وری بیشتر در انجام پروژه های ریلی، ضروری است. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه […]

0
(0)

معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن مطرح کرد:
ضرورت بازمهندسی و بهره وری بیشتر در انجام پروژه های ریلی

مازیار یزدانی معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن گفت: تغییر رویکرد و بازمهندسی با نگاه به بهره وری بیشتر در انجام پروژه های ریلی، ضروری است.
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مازیار یزدانی معاون فنی و امور زیربنایی راه‌آهن در اولین دوره جایزه پروژه برتر راه‌آهن با تاکید بر استفاده مطلوب از سرمایه گذاری ها در راه آهن، گفت: تغییر رویکرد و بازمهندسی با نگاه به بهره وری بیشتر در انجام پروژه های ریلی، ضروری است.

وی با تشریح چرایی توجه راه آهن به موضوع مدیریت پروژه افزود: در چند سال اخیر بر اساس توانایی راه آهن، وزارت راه و شهرسازی بسیاری از پروژه های توسعه ای را به راه آهن واگذار کرد.

معاون فنی و امور زیربنایی راه‌آهن از جمله دلایل این تصمیم گیری در گذشته را تعریف نیاز، توانمندی در پیشبرد و اثر گذاری راه آهن بر پروژهای ریلی عنوان و اضافه کرد : بر همین اساس انجام پروژه های کلیدی و اقتصادی مانند رشت – آستارا و تهران – اصفهان به راه آهن واگذار شد.

یزدانی با بیان اینکه در حال حاضر سیاست وزارت راه تاکید بر رسالت راه آهن در نگهداشت و ارتقای شبکه فعلی است و واگذاری پروژه های سنگین را موجب اختلال در رسالت اصلی راه آهن می داند ، اظهار داشت: به همین دلیل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به عنوان متولی تعداد بسیاری ازپروژه های ریلی معرفی و قرار شد که راه آهن در این مسیر تمام قد این شرکت را یاری رساند.
وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه ها علاوه بر دستاوردهای آن موجب اشتغالزایی در کشور می شود ، بر خروجی موثر آن تاکید کرد و گفت: اگرچه وضعیت بهره وری در اجرای پروژه ها مطلوب شده اما جای کار بسیار دارد تا خروجی بهتری از آن حاصل شود.

یزدانی با بیان اینکه برای غلبه به این شرایط کارهای متعددی صورت گرفته است ، تعریف جایزه های پروژه برتر را یکی از این اقدامات دانست و گفت: برای انکه راه آهن همراه با انجام درست رسالت خود بتواند پروژه های توسعه ای را پیش ببرد، باید با دانش بیشتر و زمان کمتر وبهره وری بالاتر آنها را انجام دهد.

وی با یادآوری اینکه هنر مدیریت در شرایط سخت متجلی می شود، افزود: باید در شرایط سخت و تلاطمات مالی بتوانیم پروژهای خود را مدیریت کنیم.

یزدانی از ارتقای مسیر پاکستان در سال آینده خبر داد و اضافه کرد: همچنین به دنبال اتصال مسیر عراق و افغانستان و مرزهای بین المللی هستیم و امیدواریم با اجرایی شدن پروژه رشت – آستارا ، کریدور شمال – جنوب عملکرد فعال تری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه به محض دو خطه شدن ، سیستم تراک بندی را آغاز می کنیم گفت: بعلاوه بنا داریم تا در کل شبکه سیستم ATC را نصب کنیم.

گفتنی است در این مراسم تدین رئیس کمیته اجرایی جایزه پروژه برتر و نماینده انجمن پروژه ایران، به تشریح فعالیت های این انجمن پرداخت و در ادامه از برندگان پروژه در سه سطح تندیس زرین، سیمین و بلورین و لوح اهتمام به تعالی، قدردانی و تقدیر شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14589

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.