• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ضرورت تسریع درراه‌اندازی آسانسور و پله‌برقی راه‌آهن سمنان وشاهرود

  • کد خبر : 22845
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
ضرورت تسریع درراه‌اندازی آسانسور و پله‌برقی راه‌آهن سمنان وشاهرود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر تسریع در روند اجرای پروژه ایجاد آسانسور و پله‌برقی در ایستگاه راه‌آهن سمنان و شاهرود گفت: راه‌اندازی این پروژه در دستور کار است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از مهر، منوچهر فخری پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از روند اجرایی پروژه پله‌برقی و آسانسور ایستگاه راه‌آهن سمنان ضمن بیان اینکه مردم از وعده‌های عمل نشده مدیریت راه‌آهن شمال شرق (۱) ناراضی هستند، اظهار داشت: راه‌اندازی و تسریع در فرآیند پروژه ایجاد آسانسور و پله‌برقی در ایستگاه راه‌آهن سمنان و شاهرود در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به پیگیری‌ها و بازدیدهای مستمر استانداری سمنان از فرآیند اجرای این پروژه بیان کرد: مجموعه مدیریت راه‌آهن شمال شرق (۱) باید برای رفع مشکلات مردم و جلب رضایت آن‌ها به قید فوریت نسبت به راه‌اندازی پله‌برقی و آسانسور ایستگاه‌های راه‌آهن سمنان و شاهرود اقدام ‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با تأکید بر لزوم تکمیل به‌موقع این پروژه خاطرنشان کرد: ایجاد امکانات رفاهی در اماکن عمومی برای مردم ازجمله رویکردهای مهم دولت محسوب می‌شود.

فخری بابیان اینکه ایجاد پله‌برقی در ایستگاه راه‌آهن سمنان و شاهرود ازجمله مطالبات عموم مردم و مسافرانی است که از این منطقه تردد دارند، تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های موجود در حوزه جابه‌جایی مسافران به‌صورت ریلی نقش مؤثری در جذب جمعیت به این منطقه ایفا می‌کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22845

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.