• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ضرورت تسریع در احداث بزرگراه گنبد- اینچه‌برون بدلیل وجود پایانه مرزی اینچه برون

  • کد خبر : 13718
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
ضرورت تسریع در احداث بزرگراه گنبد- اینچه‌برون بدلیل وجود پایانه مرزی اینچه برون

0 (0) مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان مطرح کرد: ضرورت تسریع در احداث بزرگراه گنبد- اینچه‌برون مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: تسریع احداث بزرگراه گنبد- اینچه‌برون به دلیل وجود پایانه مرزی اینچه‌برون و ایستگاه راه‌آهن بین‌المللی ضروری است. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راه […]

0
(0)

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان مطرح کرد:

ضرورت تسریع در احداث بزرگراه گنبد- اینچه‌برون

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: تسریع احداث بزرگراه گنبد- اینچه‌برون به دلیل وجود پایانه مرزی اینچه‌برون و ایستگاه راه‌آهن بین‌المللی ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی، مدیر کل راه و شهرسازی این استان، در بازدید روز گذشته خود از عملیات اجرایی پروژه بزرگراه‌ها گفت: بزرگراه گنبد- اینچه برون یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اداره کل در استان است که تلاش می‌شود با سرعت بیشتری ادامه یابد و پی‌گیری تسریع ادامه عملیات اجرایی این پروژه از مهم ترین اهداف این بازدید است.

محبوبی افزود: وجود پایانه مرزی اینچه‌برون و ایستگاه راه‌آهن بین‌المللی و قرار گرفتن منطقه آزاد و بندر خشک اینچه برون اهمیت احداث این محور را دو چندان می‌کند.

این مقام مسئول اظهار داشت: ۲۰ کیلومتر از این مسیر بازگشایی و در نظر است با اعتبار مصوب ۹۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در سال جاری ۶ کیلومتر آن آسفالت و بخشی از مسیر آزادسازی و عملیات زیرسازی صورت گیرد و در این رابطه قرارداد نیز منعقد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان طول این پروژه را ۵۶ کیلومتر اعلام و افزود: در صورت پایان عملیات اجرایی ۲۶ کیلومتر از طول محور حال حاضر گنبد – اینچه برون کاهش خواهد یافت.

در این بازدید نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و معاون فرمانداری ویژه شهرستان گنبد حضور داشتند./

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.