• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ضرورت توجه به تولید داخلی در حوزه ریلی

  • کد خبر : 21484
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
ضرورت توجه به تولید داخلی در حوزه ریلی
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در جلسه ای با انجمن خیرین راه و ترابری بر ضرورت توجه به تولید داخلی در حوزه ریل تاکید کرد.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی، مدیر عامل راه آهن، در این نشست گفت: معتقدم با استفاده مطلوب از امکانات موجود و با همدلی و همت، می توانیم در کوتاه مدت به دستاوردهای بزرگی برسیم.

وی با اشاره به این که افزایش بهره وری یکی از اساسی ترین استراتژی های شرکت راه آهن است، افزود: معتقدیم در کنار توجه به توسعه و افزایش امکانات باید از سرمایه های موجود به بهترین شکل استفاده کرد و تقریبا در اکثر بخش ها از جمله راه آهن ارتقا بهره وری اقدامی ضروری و مهم است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، توجه به نیروی انسانی را در افزایش بهره وری بسیار موثر دانست و تاکید کرد: با افزایش نشاط در خانواده راه آهن و ایجاد حس همدلی و روحیه جهادی در انجام امور می توان بهره وری را افزایش داد.

رسولی افزود: در شرایط امروز کشور، توجه به توان تولید داخل بسیار ضروری است و ما با اعتقاد به این مهم و با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت کارگروه حمایت از تولید داخل در حوزه ریلی تشکیل داده ایم تا از ظرفیت های موجود داخلی به بهترین شکل ممکن حمایت و استفاده کنیم.

مدیر عامل راه آهن یاد آور شد: در حالی که برخی تصور می کنند قطار غول آهنی است که با سر و صدا از میان شهرها عبور می کند اما به دلیل قلب های مهربان و خدمات دلسوزانه کارکنان شریف راه آهن و خاطرات خوش مردم از مسافرت با قطار، راه آهن و قطار در دل مردم جا گرفته و زیباسازی و بهسازی حریم راه آهن در شهرها و همچنین ارتقاء خدمات راه آهن به مردم در فهرست اولویت های ما قرار دارد.

امروزه راه آهن با حضور خود در شهرها و روستاها نه تنها موجب ارتقا شاخص های توسعه یافتگی آن مناطق به حساب می آید که بالاتر از آن یکی از ارکان هویت بخش به شهرها و روستاهای واقع در مسیر خود شمرده می شود.

خدمات متقابل راه آهن و مردم عزیز ساکن در مجاورت ریل اقتضا می کند که ما همواره در صدد توسعه خدمات خود به هموطنان ساکن در مسیر شبکه ریلی باشیم. درنتیجه بهبود مستمر ایستگاه ها و محدوده آن و توسعه خدمت رسانی به هموطنان را مسئولیت اجتماعی خود می دانیم.

مدیر عامل راه آهن تاکید کرد: با وجود ظرفیت های خوب موجود در این انجمن باور داریم در سایه همدلی و همکاری با هم می توانیم پروژه های خوبی برای بهبود شرایط موجود و انجام پروژه های ریلی و افزایش بهره وری به انجام برسانیم.

سعید رسولی در پایان گفت که راه آهن مصمم به همکاری با انجمن خیرین راه و ترابری است و قرار شد به فوریت متن تفاهم نامه همکاری میان طرفین جهت امضا تدوین شود.

انجمن خیرین راه و ترابری به منظور ایجاد بستر و تسهیل امکانات حمل و نقل در نقاط نیازمند، آسیب دیده و محروم توسط جمعی از خیرین تشکیل شده است. یکی از اهداف انجمن اشاعه فرهنگ مشارکت و جلب کمک های مردمی در حوزه حمل و نقل در مناطق محروم و نیازمند است.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21484

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.