• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

طنين نواهاي ايران زمين در متروي تهران

  • کد خبر : 4947
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
طنين نواهاي ايران زمين در متروي تهران

0 (0) طنين نواهاي ايران زمين در متروي تهران مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از اجراي برنامه فرهنگي و هنري “نواهاي ايران زمين” در ايستگاه هاي منتخب متروي تهران خبر داد. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و […]

0
(0)
طنين نواهاي ايران زمين در متروي تهران

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از اجراي برنامه فرهنگي و هنري “نواهاي ايران زمين” در ايستگاه هاي منتخب متروي تهران خبر داد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه محسن محمديان با اعلام اين خبر گفت: برنامه فرهنگي و هنري “نواهاي ايران زمين”همزمان با برگزاري اولين جشنواره ملي گردشگري چهارسوق و به منظور ايجاد شور و نشاط اجتماعي در شهر زيرزميني پايتخت، برگزار مي شود.

وي هدف از اجراي اين برنامه را تكريم و پاسداشت گويش ها، آداب و رسوم، سنت ها و فرهنگ هاي ايراني عنوان كرد و افزود: سرزمين ما رنگين كماني از آداب و رسوم متنوع است و گذرگاه هاي فرهنگي متروي تهران بستر مناسبي براي معرفي و آشنايي بيشتر شهروندان و مسافران با نواها و نغمه هاي محلي است.

محمديان گفت: اين برنامه با مشاركت سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري، به مدت 56 روز از چهارشنبه 3مردادماه تا روز دوشنبه 26 شهريورماه 97 از ساعت 16تا 18 در ايستگاه هاي تئاتر شهر، امام خميني (ره)، تجريش، ميدان آزادي و شهيد بهشتي توسط گروه هاي هنري منتخب از تمامي استان هاي كشور اجرا مي شود.

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه با اشاره به تقارن اجراي روزهاي پاياني اين برنامه با ايام ماه محرم تصريح كرد: در اين ايام نيز گروه هاي هنري، برنامه هاي خود را در قالب مراسم آييني و مذهبي اجرا خواهند كرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4947

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.