• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

طی تیر 97 بیش از 1700 رام قطار جهت اقامه نماز مسافران در یکی از ایستگاه های دارای نمازخانه و مسجد ناحیه شمالشرق 1 توقف نموده اند.

  • کد خبر : 8130
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
طی تیر 97 بیش از 1700 رام قطار جهت اقامه نماز مسافران در یکی از ایستگاه های دارای نمازخانه و مسجد ناحیه شمالشرق 1 توقف نموده اند.

0 (0) مدیر کل راه آهن شمالشرق (1) گفت : طی تیر 97 بیش از 1700 رام قطار جهت اقامه نماز مسافران در یکی از ایستگاه های دارای نمازخانه و مسجد این اداره کل توقف نموده اند. فرشاد زادخور با بیان این مطلب اظهار داشت:از آنجا که سفر با قطار و گذر از حوزه استحفاظی […]

0
(0)

مدیر کل راه آهن شمالشرق (1) گفت :

طی تیر 97 بیش از 1700 رام قطار جهت اقامه نماز مسافران در یکی از ایستگاه های دارای نمازخانه و مسجد این اداره کل توقف نموده اند.
فرشاد زادخور با بیان این مطلب اظهار داشت:از آنجا که سفر با قطار و گذر از حوزه استحفاظی این اداره کل به عنوان یکی از راه های تشرف به مشهد مقدس می باشد، سالانه پذیرای میلیون ها مسافر و مشتاق زیارت آستان مقدس امام هشتم(ع) هستیم و این مهم موجب شده که در بحث خدمت رسانی و ترویج فرهنگ اقامه نماز نیز فعالیت چشمگیری داشته باشیم.

ارائه خدمات شبانه روزی به زوار گرانقدر آن امام همام(ع) و اشاره به توقف بیش از1731 رام قطار طی یک ماه، نشان از تلاشی بی نظیر در راستای ترویج فرهنگ نماز در این اداره کل می باشد و ما بر خود می بالیم که با تاسیس و نگهداری از 15 نمازخانه و مسجد به ارائه خدمت به اقامه کنندگان نماز می پردازیم.

اضافه می شود: سالانه بیش از 26 هزار رام قطار مسافری از حوزه استحفاظی این اداره کل عبور کرده و از خدمات مختلف بهرمند می شوند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.