• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

ظرفیت قطار ارومیه_مشهد تا دهه اول آبان تکمیل است

  • کد خبر : 21636
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
ظرفیت قطار ارومیه_مشهد تا دهه اول آبان تکمیل است
پیش فروش بلیط قطار برای مسافرت‌های ایام پایانی ماه صفر از 10 روز گذشته آغاز شد و متاسفانه برخی از همشهریان در موعد فروش بلیط به آژانس‌های مرتبط مراجعه نکردند و با توجه به اینکه ظرفیت ناوگان محدود است در حال حاضر با مشکل تهیه بلیط مواجه شدند. 
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از باریش نیوز، شاپور ارسلانی در مورد مشکلات موجود در تهیه بلیط قطار برای سفرهای ایام آخر ماه صفر اظهار کرد:  پیش فروش بلیط قطار برای مسافرت‌های ایام پایانی ماه صفر از ۱۰ روز گذشته آغاز شد و متاسفانه برخی از همشهریان در موعد فروش بلیط به آژانس‌های مرتبط مراجعه نکردند و با توجه به اینکه ظرفیت ناوگان محدود است در حال حاضر با مشکل تهیه بلیط مواجه شدند. 
وی افزود: راه آهن در راستای تسهیل تردد همشهریان اقدام به راه‌اندازی دو قطار به صورت فوق‌العاده برای روزهای پایانی ماه صفر ایجاد کرده است که مسافران را از تبریز به سمت مشهد هدایت می‌کند.
ارسلانی ادامه داد: اما مسافرانی که برنامه‌ریزی دقیقی برای مسافرت خود انجام ندادند نمی‌توانند در محدوده زمان یک یا دو روزه بلیط تهیه کنند و در نهایت از سفر خود با قطار باز می‌مانند.
وی گفت: در صورت اینکه سفرها به شکل برنامه‌ریزی شده باشد مسافران می‌تواند در مدت زمان مناسب به آژانس‌های مرتبط مراجعه و اقدام به تهیه بلیط نمایند افرادی که به یک باره تصمیم می‌گیرنند تا از طریق قطار به مسافرت بروند با تهیه بلیط مواجعه می‌شوند.
ارسلانی اظهار کرد: باجه بلیط فروشی در محل راه‌آهن نیز وجود دارد و اگر بلیطی در سیستم وجود داشته باشد به متقاضیان ارئه می‌شود.
مدیرکل راه آهن آذربایجان تصریح کرد: در حال حاضرظرفیت تهیه بلیط رفت برای سفرهای ایام پایانی ماه صفر از تبریز به سمت مشهد مقدس تکمیل شده و همچنین در تهیه بلیط در مسیر ارومیه به تهران مشکلی وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند برای سفر به مشهد مقدس نیز از طریق قطارهای کانکشنی اقدام کنند همچنین ظرفیت تهیه بلیط از ارومیه به تهران نیز تا ۶ آبان ماه تکمیل شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21636

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.