• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ظرفیت های شبکه ریلی در جابجایی مرسولات پستی مورد بررسی و تبادل و نظر قرار گرفت

  • کد خبر : 30191
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
ظرفیت های شبکه ریلی در جابجایی مرسولات پستی مورد بررسی و تبادل و نظر قرار گرفت
مدیر کل پست ومدیرکل راه‌آهن استان اصفهان در راستای استفاده پست استان از شبکه ریلی و ظرفیت های موجود راه آهن استان اصفهان در جابجایی مرسولات پستی دیدار و گفتگو کردند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از عصر تحلیل ،به منظور توسعه شبکه حمل و نقل پستی و استفاده از ظرفیت شبکه ریلی کشورهمزمان با ۶مهر ۹۹ جلسه ای با حضور باقری مدیر کل پست و سادات حسینی مدیر کل راه آهن استان اصفهان برگزار و ظرفیت های موجود شبکه ریلی و راه کار های بهره برداری از این ظرفیت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
باقری در این دیدار با اشاره به راه اندازی هاب های منطقه ای در کشوردر راستای افزایش سرعت سیر مرسولات و همچنین ایجاد هاب منطقه مرکزی کشور در اصفهان حجم مبادله روزانه مرسولات در مرکز تجزیه مبادلات استان اصفهان را حدود ۱۰۰تن بیان نمود و افزود در حال و حاضر رهسپاری کلیه مرسولات از طریق زیر ساخت حمل و نقل جاده ای در حال انجام است که با توسعه همکاری ها با راه آهن و استفاده از شبکه ریلی کشور شاهد ارایه خدمات ارزشمندی به مشتریان خواهیم بود .
سادات حسینی مدیر کل راه آهن استان اصفهان نیز از رویکرد های جدید پستی مبنی بر استفاده از ظرفیت های ریلی استقبال و ضمن تشریح ظرفیت های موجود راه آهن در حمل و نقل بار بر توسعه این همکاری ها تاکید نمود .
استقرار دفتر پست در ایستگاه راه آهن اصفهان از دیگر مباحث مطروحه در جلسه بود که مقرر شد پس از برگزاری جلسات فنی و کارشناسی در هفته جاری تفاهم نامه همکاری منعقد و عملیاتی گردد .
در این جلسه رضایت معاون فنی و رشیدی رئیس اداره تجزیه و مبادلات پست استان اصفهان نیز حضور داشتند .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30191

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.