• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

عبور و مرور در حریم قانونی راه‌آهن غیرقانونی است/ افزایش متقاضیان سفر با قطار

  • کد خبر : 4109
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
عبور و مرور در حریم قانونی راه‌آهن غیرقانونی است/ افزایش متقاضیان سفر با قطار

0 (0) علی خدائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برخورد قطار مسافربری با یک گله گوسفند خبر داد و اظهار کرد: این برخورد منجر به توقف این قطار شده است. وی به تلف شدن تعدادی از گوسفندان گله در این برخورد اشاره و تصریح کرد: این برخورد به دلیل عدم توجه […]

0
(0)

علی خدائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برخورد قطار مسافربری با یک گله گوسفند خبر داد و اظهار کرد: این برخورد منجر به توقف این قطار شده است.

وی به تلف شدن تعدادی از گوسفندان گله در این برخورد اشاره و تصریح کرد: این برخورد به دلیل عدم توجه چوپان به قوانین و عبور گله از زیر پل روی داده است.

مدیرکل راه‌آهن شمالغرب کشور با بیان اینکه چوپان باید گله را از روی پل عبور می‌داده است، افزود: راننده قطار به هنگام وقوع حادثه دید کافی هم نداشته و حتی احتمال خروج قطار از ریل هم وجود داشته که خدا رو شکر چنین اتفاقی روی نداده است.

خدائی با تاکید بر اینکه تعداد تلفات روی داده برای گوسفندان هیچ تاثیری در نوع حادثه ندارد، افزود: تعداد تلفات گوسفندان هیچ تاثیری در اصل ماجرا و وضعیت صاحب گوسفندان ندارد، چون در این سانحه مقصر است، هر چند ما سعی می‌کنیم خسارتی از فرد مقصر در این ماجرا گرفته نشود.

وی با بیان اینکه عبور کردن و یا عبور دادن از حریم قانونی راه‌آهن غیرقانونی است و در صورت وقوع حادثه مشمول دریافت جریمه می‌شود، گفت: هر اقدامی برای عبور و مرور باید از محل‌های مشخص شده انجام شود.

مدیرکل راه‌آهن شمالغرب کشور از افزایش تعداد مسافران متقاضی سفر با قطار خبر داد و ابراز کرد: به احتمال زیاد در پایان تعطیلات تعداد مسافران جابه‌جا شده از طریق راه‌آهن افزایش یابد.

خدائی با تاکید بر اینکه به غیر از برخورد قطار امروز با گله گوسفندان حادثه دیگری در راه‌آهن روی نداده است، افزود: حرکت قطارها هم به موقع و بر اساس برنامه‌ریزی، انجام می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4109

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.