• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

عدم فروش بلیت قطار به کرونایی‌ها

  • کد خبر : 30801
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
عدم فروش بلیت قطار به کرونایی‌ها
معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد: بر اساس پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از فروش بلیت قطار به مبتلایان به ویروس کرونا خودداری می‌کنیم.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از اقتصادگردان ، علیرضا عصاری در این باره گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از فروش بلیت به افرادی که کمتر از ۱۴ روز از تست مثبت کرونای آنها می‌گذرد، ممانعت می‌کند. این شرکت به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا،  با به روز رسانی نرم‌افزارهای فنی خود و استفاده از سرویس برخط استعلام الکترونیکی ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر اساس پارامترهای ورودی (کد ملی و تاریخ سفر)، فروش بلیت بیماران کرونایی را ممنوع اعلام کرده است.

وی افزود: نتیجه تست کرونای افراد متقاضی سفر هنگام خرید بلیت قطار، بر اساس کد ملی‌های ارسالی، تطبیق داده شده و در صورتی‌که هر یک از متقاضیان سفر با قطارهای رجا، دارای تست مثبت کرونا باشند، با ارسال پیامکی به وی اعلام می‌شود که امکان صدور بلیت برای ایشان به دلیل تست مثبت کرونا  میسر نیست.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی  رجا در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی را در راستای سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی از جمله کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضد عفونی کردن قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و … آغاز و اجرایی کرده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30801

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.