• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

عرضه ماسک در تمامی۱۲۷ ایستگاه متروی تهران و حومه

  • کد خبر : 26676
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
عرضه ماسک در تمامی۱۲۷ ایستگاه متروی تهران و حومه
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از عرضه ماسک با قیمت مناسب در تمامي 127 ایستگاه متروی تهران و حومه خبر داد.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متری تهران و حومه فرنوش نوبخت گفت: بعد از گذشت کمتر از ۲۰ روز از اجرای طرح «اجباری شدن استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی کلانشهرها» برنامه ریزی راه اندازی مراکز فروش ماسک توسط وزارت صمت و با همکاری شهرداری تهران و‌ معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درتمامی ایستگاه های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه انجام شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه رصد مسافران از طریق دوربین‌های مترو، انجام می شود افزود: اغلب افراد از ماسک استفاده می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه در تمامی ایستگاه های مترو امکان تهیه ماسک وجود دارد گفت: از تمامی شهروندان و مسافران می خواهیم در زمان ورود به مترو حتما از ماسک استفاده کنند.
نوبخت خاطرنشان کرد: این طرح به منظور حفظ سلامتی افرادی که قصد دارند از سامانه‌های حمل و نقل عمومی درون شهری استفاده کنند، تصویب شده و برای اجرای هرچه بهتر آن نیازمند یاری شهروندان و مسافران هستیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه درباره استمرار روند ضدعفونی کردن قطارها و ایستگاه‌های شبکه مترونیز گفت: قطارهای مترو با دو روش خشک و تر توسط سیستم‌های مکانیزه شستشو مترو، شستشو و ضد عفونی می‌شوندهمچنین تمامی قطارها در ایستگاه‌های ابتدایی و انتهایی هرخط نیز به صورت خشک ضد عفونی می‌شود.این کارتا زمانی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اوضاع را عادی اعلام کند ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: این کار بر ‌ اساس استانداردها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تمامی اماکن مترو، پایانه ها و قطارها انجام می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26676

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.